Gå til innhold

Sært eller ikke bry seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre små barn og har annenhver søndag ettermiddag fri til å gjøre hva vi vil.

Det være å treffe venner, kino osv.

Så finner jeg ut i dag at mannen min til raste dagen sammen med min venninne som han også er blitt kjent med.

Hun har riktignok en kjæreste. Men min mann liker ikke han og mener hun er for god for han. Han var der halve tiden og gikk.

Jeg bare reagerer på at dagen vi har fri blir brukt på å sitte samnen med en annen kvinne, min venninne og prate. Når mannen knapt nok har tid til å prate med meg lenger.

Må innrømme jeg er litt såret. For han er populær og minst 10 kamerater hadde stilt på flekken om han hadde spurt de ville finne på noe

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det hadde jeg ikke akseptert. Når han enda mener at hun burde gå fra kjæresten fordi hun er for god for ham, begynner mine varsellamper å lyse. Hadde det vært hans gamle venninne, så er det en ting. Men det her er din venninne, som jeg har skjønt? Som du presenterte for ham? Lyser begynnelse på utroskap/forelskelse lang vei.

Skrevet

Hmm, det hadde fått varselslampene til å blinke for min del hvertfall..

Mener ikke at gutter og jenter ikke kan være venner, men dette er da snakk om DIN venninne og jeg ser ikke greia i at de skal møtes alene.

Skrevet

Ja en av mine mange venner han har hilst på og blitt kjent med.

Vi har mange venner begge to.

Skrevet
Vi har tre små barn og har annenhver søndag ettermiddag fri til å gjøre hva vi vil. Det være å treffe venner, kino osv. Så finner jeg ut i dag at mannen min til raste dagen sammen med min venninne som han også er blitt kjent med. Hun har riktignok en kjæreste. Men min mann liker ikke han og mener hun er for god for han. Han var der halve tiden og gikk. Jeg bare reagerer på at dagen vi har fri blir brukt på å sitte samnen med en annen kvinne, min venninne og prate. Når mannen knapt nok har tid til å prate med meg lenger. Må innrømme jeg er litt såret. For han er populær og minst 10 kamerater hadde stilt på flekken om han hadde spurt de ville finne på noe

Min mann har mange venninner han pleier å besøke. Flere av dem er til og med single. Han besøker også ofte min søster og felles venninner uten at jeg og ungene våre er med.

Om dere sliter med noe utenom, kunne jeg heller vært litt skeptisk, men ikke sånn utelukkende negativ til at mannen har venninner om alt ellers er bra i forholdet.

Skrevet
Ja en av mine mange venner han har hilst på og blitt kjent med. Vi har mange venner begge to.

Absolutt ikke normalt. Særlig hvis han skal gi henne kjæresteråd og så videre. Hvorfor vil ikke hun prate med deg om det, som gammel venninne? Men heller prater med din mann som hun knapt kjenner?

Skrevet
Vi har tre små barn og har annenhver søndag ettermiddag fri til å gjøre hva vi vil. Det være å treffe venner, kino osv. Så finner jeg ut i dag at mannen min til raste dagen sammen med min venninne som han også er blitt kjent med. Hun har riktignok en kjæreste. Men min mann liker ikke han og mener hun er for god for han. Han var der halve tiden og gikk. Jeg bare reagerer på at dagen vi har fri blir brukt på å sitte samnen med en annen kvinne, min venninne og prate. Når mannen knapt nok har tid til å prate med meg lenger. Må innrømme jeg er litt såret. For han er populær og minst 10 kamerater hadde stilt på flekken om han hadde spurt de ville finne på noe
Min mann har mange venninner han pleier å besøke. Flere av dem er til og med single. Han besøker også ofte min søster og felles venninner uten at jeg og ungene våre er med. Om dere sliter med noe utenom, kunne jeg heller vært litt skeptisk, men ikke sånn utelukkende negativ til at mannen har venninner om alt ellers er bra i forholdet.

Men her er det HI som hadde venninne - det var ikke mannens venninne som han selv ble kjent med.

Skrevet

Han er nok interessert i henne.

Skrevet

Huff. Stakkar deg. Dette er rart, og jeg hadde blitt irritert på mannen!!! Snakk med han.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...