Gå til innhold

Ex narkis ansatt i barnehagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør de om helse attest, med tanke på hepatitt? Hiv er vel, mer uaktuelt, men hepatitt er jo veldig smittefarlig, og temmelig sannsynlig at hun har.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hepatikk A og B, som de fleste har vaksine mot, er ikke farlig. Hepatitt C, som er den farlige varianten, smitter ikke lett. Jeg har selv stukket meg på en sprøyte som var infisert med både Hepatitt C og HIV uten at jeg ble syk. Det skal mye til og viruset dør ganske fort i fri luft.

Jeg skjønner bekymringen din, så absolutt, men jeg tror ikke du har så mye å være redd for.

Skrevet

Oh gad! Ja for alle narkomane har jo disse sykdommene! Herregud.. Og om det skulle være en hiv positiv i barnehagen, hva faen skal du gjøre med det? Og ikke smitter det heller, utenom samleie og blodsmitte. Sans deg!

Skrevet

Forstår "tankegangen" din. Men du vet at naboen din også kan ha HIV eller en av de andre i bhd uten den fortiden??!

Skrevet

Det skal MYE til for at det smitter, på samme måte som hiv. Vil ikke tro at barnehagen har rett til å spørre om hun har dette eller ikke, da dette ikke har noen betydning for om hun får jobbe der. Tror det ville gått som diskriminering dersom de hadde nektet henne å jobbe der selv om hun har hepatitt c

Skrevet

Alt hva man skal bekymre seg over... Jeg jobber sammen med en x-narkoman hjelpepleier. Han deler ut medisiner og jobber på akkurat samme måte som oss andre! Jeg er også bestevenn med min x-mann. Du vet hva x står for el?

Skrevet

Skjerp deg, HI.

Som du selv sier, x-narkoman. Flott at vedkommende har kommet seg ut av det og gjør sikkert en utmerket jobb. Barnet ditt kommer til å møte på mennesker som har hatt både det ene og andre, ulike livsstiler osv...

Skrevet

Tror du kan slappe av. Eller dele din bekymring med personalet...

Skrevet

Tror du kan slappe av. Eller dele din bekymring med personalet...

Skrevet

Vet du hva...jeg kjenner mange x-narkomane. De syns det er forferdelig sårt når folk blandt annet holder på slik som du gjør HI, de føler seg dømt hvor enn de går. Alt de ønsker seg er en ny sjanse i livet og bli sett på som likeverd!

En av mine gode venninner er x-narkoman. hun var ganske så hardt nede, men nå er hun nykter, nykter betyr x.

Vist du er så redd for hiv, så får du bekymre deg for homofile, for før var det der det ble mest kjent for at det kom fra!

Du vet at du kan få hiv/aids med bare å blande sår sammen eller ha samleie sammen? Trenger ikke å vær sprøyte alltid.

Tenk om noen skulle dømt deg for at du f.eks stjal noe på butikken i din ungdom? Ikke ansett henne, hun stjeler selv om det skjedde for 10 år siden. jeg er meget beskymret. Tenk vist hun gjør det ennå?!

Syns du skal slappe av, jeg regner med at hun har kontroll over sine egne "sykdommer" (vist hun har). Så får du holde kontroll over dine egne "sykdommer" (vist DU har) igjen.

X-narkomane trenger faktisk ikke å være helt tilbakestående etter at de har kommet ut av miljøet. de kan vær smartere enn deg og meg. for de er rett og slett mennesker de også!!!

Sorry, men jeg klikker bare helt på sånt...arghhh!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...