Gå til innhold

HJELP! Noen som kan med forsikring av iphone, netcom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iphonen min tok kveld idag, helt uten grunn, tilsynelatende. However, så mistet jeg den i oppvaskkummen for tre mndr siden, og det kan jo faktisk være grunnen.

Jeg har forsikring fra Netcom, den der S/M/L-greia. Men når jeg leser på vilkårene nå, ser det jo mørkt ut for alle med den forsikringa. Den dekker ikke "forsettelig forvoldt handling eller utvist grov uaktsomhet fra sikredes side.", noe som jo kan omskrives til enhver handling, ble den stjålet; kunne det vært unngått, osv.

Noen som kan med denne forsikringen? Får jeg reparert telefonen, tror dere?

Er desp etter svar, for jeg er blitt helt sinnssykt avhengig av den telefonen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har en såkalt idiot-forsikring så dekkes vann- og fuktskader så og si aldri på forsikringen

Skrevet

Min "døde" i 11-12 timer før den plutselig gjenoppsto.hold inn "slå på" knappene lenge så kan det hende den våkner igjen.

Men ang forsikringen trur jeg du kan glemme det,de er super sleipe for å slippe unna og betale

Skrevet

Innboforsikringen dekker slikt=)

Hilsen ei som tømte et glass cola i pc'en sin-_-

Skrevet

Jeg har ikke innboforsikring :/

Uffamei..

Skrevet

Da blir det litt værre :/

Men anbefaler deg virkelig å fikse det fort som fy. Jeg kjenner noen som mista alt de eide i brann i sommer, og de hadde ikke innboforsikring:S

Skrevet

Eller rett og slett meld den stjålet :P

Skrevet

Det er forsjell på uaktsomhet å grov uaktsomhet. Sistnevnte defineres i rettspraksis som "sterkt klanderverdig oppførsel som foranlediger sterk bebreidelse for mangel på aktsomhet" mens vanlig uaktsomhet er at du kunne og burde handlet allerledes. å miste telefon i vasken vurderer jeg til å falle inn under vanlig og ikke grov uaktsomhet :) Så du sku ha mulighet til å få dette dekt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...