Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Vi damer er flinke til å vite hva våre verste egenskaper, men ikke bestandig like flinke på hva som er våre beste... Så her er tråden for å skryte litt av deg selv og si ærlig hva din beste egenskap er.
CaptainHindsight Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Blir svært sjeldent sint. Men dette er også min verste egenskap for når jeg først BLIR sint...! Ellers liker jeg å tro at jeg er temmelig snill, sånn egentlig.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Helt ærlig, så tror jeg min beste egenskap er at jeg tør å drite meg ut, og at jeg tør å le av meg selv etterpå. Tar ikke meg selv så høytidelig, og er skikkelig diskre og "blond" til tider, men orker ikke å bli deppa av den grunn;)
Gjest Trulte med to små Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg prøver å møte andre mennesker med vennlighet og er flink til å vise at jeg setter pris på de rundt meg. å ikke ta de som en selvfølge og si at jeg er glad i de.
mamma07&09 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Helt ærlig, så tror jeg min beste egenskap er at jeg tør å drite meg ut, og at jeg tør å le av meg selv etterpå. Tar ikke meg selv så høytidelig, og er skikkelig diskre og "blond" til tider, men orker ikke å bli deppa av den grunn;) Tror det må være min beste egenskap også, jeg tar ikke meg selv høytydelig og synes det er gøy å være distre og spille på at jeg er blond noen ganger;-) Det er nok av tørrpinner der ute uten en mine i ansiktet og som tar livet veeeeldig alvorlig;-)
Soveposen Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Jeg er vanvittig flink til å planlegge og organisere
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror min beste egenskap er at jeg er veldig hjelpsom. Hvis det er noen som har et problem, så forsøker jeg alltid å hjelpe dem. Uansett om det er naboen som trenger en ekstra kake til et selskap eller om en venninne er syk og trenger noen som kan hente i bhg for seg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Jeg er omgjengelig og tolerang. Godtar alle som de er, og kan omgås alle typer mennesker. En annen egenskap er at jeg ikke er redd for å drite meg ut og har flust med sjølironi.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Har vel ikke tenkt så mye på det før, men i den senere tid har jeg hørt mye at jeg er fornuftig, konstruktiv og sterk. Jeg er handy og står sjelden fast. Så da er jeg vel det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå