Gå til innhold

Hva er din beste egenskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi damer er flinke til å vite hva våre verste egenskaper, men ikke bestandig like flinke på hva som er våre beste... Så her er tråden for å skryte litt av deg selv og si ærlig hva din beste egenskap er. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir svært sjeldent sint. Men dette er også min verste egenskap for når jeg først BLIR sint...! :P

Ellers liker jeg å tro at jeg er temmelig snill, sånn egentlig.

Skrevet

Helt ærlig, så tror jeg min beste egenskap er at jeg tør å drite meg ut, og at jeg tør å le av meg selv etterpå. Tar ikke meg selv så høytidelig, og er skikkelig diskre og "blond" til tider, men orker ikke å bli deppa av den grunn;)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg prøver å møte andre mennesker med vennlighet og er flink til å vise at jeg setter pris på de rundt meg. å ikke ta de som en selvfølge og si at jeg er glad i de.

Skrevet
Helt ærlig, så tror jeg min beste egenskap er at jeg tør å drite meg ut, og at jeg tør å le av meg selv etterpå. Tar ikke meg selv så høytidelig, og er skikkelig diskre og "blond" til tider, men orker ikke å bli deppa av den grunn;)

Tror det må være min beste egenskap også, jeg tar ikke meg selv høytydelig og synes det er gøy å være distre og spille på at jeg er blond noen ganger;-) Det er nok av tørrpinner der ute uten en mine i ansiktet og som tar livet veeeeldig alvorlig;-)

Skrevet

Jeg er vanvittig flink til å planlegge og organisere :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg tror min beste egenskap er at jeg er veldig hjelpsom. Hvis det er noen som har et problem, så forsøker jeg alltid å hjelpe dem. Uansett om det er naboen som trenger en ekstra kake til et selskap eller om en venninne er syk og trenger noen som kan hente i bhg for seg.

Skrevet

Jeg er omgjengelig og tolerang. Godtar alle som de er, og kan omgås alle typer mennesker.

En annen egenskap er at jeg ikke er redd for å drite meg ut og har flust med sjølironi.

Skrevet

Har vel ikke tenkt så mye på det før, men i den senere tid har jeg hørt mye at jeg er fornuftig, konstruktiv og sterk. Jeg er handy og står sjelden fast.

Så da er jeg vel det da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...