Gå til innhold

Flere som sliter m legging etter bhg start?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg Tørner snart. Det går så fint innimellom, mens andre dager er d mamma, mamma! Skikkelig sår gråt og tviholder rundt meg. Våkner en del pÅ natten, ca 23.30 hver eneste kveld. Hyler og virker helt fortvilet ut. I d siste har vi løst dette m å ta henne inn til oss og da sover hun fint resten av natten. De gangene jeg har prøvd å få lagt henne i egen seng etter litt kOs på rommet så hyler hun helt til hun sovner. Gjerne tre timer... Når man skal opp kl 6 så går ikke det :(

Tips og råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff..det høres fælt ut :( har desverre ikje noe spesielle tips å gi, men vi hadde det litt sånn her også. Bare ikje riktig så ille som du beskriver. Men vi merket altså at gutten hadde mer behov for å bli holdt på fanget før han klarte å sovne og han sov også en del i vårres seng hvis han våknet på natta og vi ikje greide å roe han ned ellers. Det er blitt mye bedre no da :) Vi tenkte at han trengte den ekstra kosen og nærheten. Men som sagt, det var ikje i nærheten så ille som hos dere. Lykke til! Håper det ordner seg snart!

Skrevet

Jupps, ikke så ille om hos dere men våkner ofte om natta. Roper og skriker men roer seg heldigvis ganske fort. Det har vært mange nye unger som har startet i hennes avd nå i høst, de er kun 3 igjen av gjengen fra før ferien, så vi rekner med det er dette bl.a som utløser søvnproblemene. Samt at det læres noe nytt hver dag:) Når hun i tillegg har knekt koden på å hoppe ut av sprinkelsenga(19 mnd) så det blir litt springing opp trappa:-) hun er "dessverre" ingen samsover, så å ta henne inn i vår seng fungerer dårlig. Da blir det show:-)

Skrevet

Tror dette er veeeldig vanlig ved bhg-start. Her gikk det over av seg selv etter ca 3 uker.

Skrevet

Min var også litt vanskeligere å legge de første dagene, men det gikk seg til. Men det å begynne i barnehage er en såpass stor omveltning for de små at jeg hadde egentlig forventet det. Nå går leggingen fint igjen, men han er mer kosete og krever mer på ettermiddagen. Jeg tror at det er en ganske naturlig reaksjon, så min taktikk er å overøse ham sånn at han fortsatt får fylt kjærlighetskvoten sin. Da merker jeg at han slipper seg litt løs igjen. :)

Skrevet

Skjer det samme her, mini holdt det gående i to timer i natt.. Til slutt sovnet han i senga vår, har også blitt mer klengete i løpet av dagen.. Satser på det går over så snart han er blitt vant til den nye hverdagen:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...