Gå til innhold

Jeg vil også ha pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at alle andre enn meg har pupper. En tykk mann har finere pupper enn meg. Når jeg ligger på ryggen går de jo nesten innover.

Hvor mye koster det sånn ca å få de forstørret litt? Vil ikke ha de store, men jeg vil gjerne ha litt kvinnelige former.

Vurderer nesten å legge på meg for å få mer kvinnelige former...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne få litt av mine, jeg har for mye :P

Skrevet

Du kan gjerne få litt av mine, for jeg vil gjerne bli kvitt litt.

Skrevet

Løp og kjøp:P

Koster i underkant av 30000, uavhengig av strl. Tror jeg betalte ca 28000 på colosseumsklinikken i Oslo for 2 år siden. La under muskel, det var en tusenlapp dyrere enn over muskel. Du får også med støttebh og støttebånd som er lappa inn i prisen ;)

Skrevet

Å legge på seg litt er effektivt, ja.

Skrevet

Jeg skal kjøpe nye bare jeg er ferdig med amming nå:-) Jeg har og mindre enn mange tjukke mannfolk;-) Problematisk å finne klær som sitter fint.... Da jeg ammet sist, hadde jeg BH i 75B, og synes de var digre! En av ti A-cuper som passer. Burde egentlig kjøpe AA, men de fins jo bare i Snoopy;-)

Skrevet

Du er meir enn kroppen din! Det er kun du som tenker over størrelsen på puppene, så øv deg i å fokusere på noko anna! og tenk kva du kan bruke 30000 til. For eksempel kan du ta ein ekstra mnd ferie og sjå verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...