Gå til innhold

Jan Thomas Hot or not?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kul, men ikke hot.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Ikke hot! han unner seg en kosmetisk operasjon i året, så blir jo spennende å se hvordan han ser ut om 10 år. Nå ser han ut som en dukke. Han er kul, litt for mange amerikanske strofer, men flink i det han gjør.

Skrevet

Han virker kjempesnill og søt synes jeg. Han var veldig pen da han var yngre og han kunne vært pen enda om han ikke hadde tatt så mye botox. Ser jo helt rar ut nå.

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt sex med han. Definitivt hot

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Ikke helt i min gate, naturlig nok, men jeg har sansen for ham. Han er uredd, han driter i janteloven, han gjør som han vil og jeg tror at han er et fint forbilde for mange, ikke bare homofile, men for mennesker som har lyst til å gå sine egne veier.

Skrevet

Not hot! M enig m mange her, han er selv og d er bra! :)

Skrevet

Som hetrofil kvinne, med sansen for maskuline menn, finnes han ikke hot på den måten slik som jeg ser han. Men han er en herlig person, og han og partneren er søte som bare det sammen. :)

Skrevet

Han syns jeg er skikkelig klysete. Han er alltid rød i ansiktet og har skikkelig unaturlig utseendet. Ser ut som en dukke. (Antagelig pga all botoxen.) Klarer ikke helt å skjønne at noen kan se noe skjønnhet i han.

På meg virker han også veldig høy på pæra.

Skrevet

NOT NOT NOT! Eklere type må man lete lenge etter...

Skrevet

Not. Herregud, NEI! Han er sikkert snill og søt, men hot?

Skrevet

not!

Skrevet
Som hetrofil kvinne, med sansen for maskuline menn, finnes han ikke hot på den måten slik som jeg ser han. Men han er en herlig person, og han og partneren er søte som bare det sammen. :)

What she said :D

Skrevet

nei fy faen,ser jo ut som han har aids jo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...