Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Sharissa Helnorske foreldre. Skarre R til og meg ;-) Hva tenker dere om det ?
Hybelkanina Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Jeg tenker at det passer på en sånn liten veske-size hund.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Enig med Zebrah! Veskehund.. Med rosa bling på hundelenken.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg leste navnet med rulle-r først og likte det ikke i det hele tatt, men med skarre-r så vokste det på meg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Å fy og faen, er alt jeg kan si.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Sharissa Helnorske foreldre. Skarre R til og meg ;-) Hva tenker dere om det ? Korfor spør du her inne om navnet. Liker DU og GUBBEN det navnet så velger dokke det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Sharissa Helnorske foreldre. Skarre R til og meg ;-) Hva tenker dere om det ? Korfor spør du her inne om navnet. Liker DU og GUBBEN det navnet så velger dokke det. Det er IKKE et navn vi vurderer nei. Bare vet om ei jente som heter det. HI
☆☆☆ Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Hva med Vårrull eller Piola? Piola blir finere hver gang jeg ser det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå