Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hva er finest når storesøster heter Hannah? Hva synes dere om navnet?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Vet at de fleste bim/dib-damene synes sånne stumme h-er er tøv og jåleri, men jeg liker best Sarah Passer i alle fall best når søsteren heter Hannah.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Siden søsteren allerede har en sånn "ekstra-h", så syns jeg søsteren også skal ha det. I mitt hode er det sånn at det enkle ofte er det beste, men akkurat Sarah kan jeg veldig enkelt svelge med den stumme h-en.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Frøkna mi har en h på slutten, men så har hun fått navn etter noen og er halvt britisk. Den norske varianten er vel uten h, men siden søstra har en stum h i sitt navn så ville jeg valgt det på nummer 2 også
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Jeg syns jo at Sara uten den stumme h en er finest. Liker ikke sånne påhengte bokstaver uten mening. Men siden storesøster har den ekstra hen så passer det best at lillesøster får det også.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jeg synes det ser finest ut med Sarah. Det ser ut som Sara er skrevet feil, er nok fordi jeg er mest vant til Sarah. Jeg er egentlig for navn som skrives enklest mulig, men Sarah er nok det som er mest vanlig i dette tilfelle, selv om det inneholder en stum h.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå