Gå til innhold

Æsj, svigerfar må bruke uridom en periode fremover:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det lå utstyr på badet med uridom og urinposer, regner med det er i forbindelse med en operasjon for litt over en uke siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke helt problemet for din del?

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor det er ekkelt, det er da nødvendig. Selvom jeg jobber i helsevesenet og er vant til sånt, syns jeg det er rart å reagere på noe det.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Æsj som i ekkelt eller som i stakkars?

Skjønte ikke dette innlegget eller hvor du ville med det

Skrevet

Hvorfor er det æsj, han gjør det sikkert ikke bare for gøy.

Mange menn som må bruke uridom, ville foretrukket det framfor bleier.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hvorfor er det æsj? Plager det deg? Skjønner ikke problemet.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke problemet. Du trenger da ikke ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Skjønte heller ikke problemet. Tror ikke han bruker det fordi han vil, men mer fordi han må. Uansett går det vel ikke utover deg..

Skrevet

Hvordan lever du med tanken på at foreldra dine har sex? DET må jo være det ytterste uæk-et for deg, om du ikke tåler at svigerfaren din må bruke de greiene der pga en operasjon?

Skrevet

Min far fikk ødelagt urinrøret etter en operasjon for noe helt annet enn urinveiene. En utrent sykepleierdame fikk sette kateter på han på dag 2 etter operasjonen, og det endte med full ødeleggelse, blødninger og kateter for å klare å tisse hver eneste gang han må tisse, noe som tilsier mange ganger for dagen. Og han må faktisk sette kateter selv nå. Slik har det vært i over 6 måneder nå.

Og dette har min far fortalt meg. Jeg klarer ikke å se noe "æsj" i dette, men syns bare det er vondt at han må ha det sånn.

Vi har nettopp fått vite at min far også har prostatakreft, og vi håper bare at det er en treg og godartet type......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...