Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Sendte m polarbrød i stedet for skiver i matboksen vår idag siden vi hadde glemt Å kjøpe nytt brød. Nei dette var fy fy sa de i barnehagen og at d burde være grovbrød og Knekkebrød. Ble litt satt ut jeg da men....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Ser ikke noe galt i polarbrød for en gangs skyld.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Det dumme med polarbrød, spesielt hvis det var fint polarbrød, er at man må spise veldig mye av det for å bli mett. Det kan jo hende at de derfor syns det er dumt å ha med fordi barnet bruker så lang tid på å spise nok eller at dere rett og slett hadde tatt med for lite. Men de burde jo sagt det rett ut hvis det var det de mente.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Spørs jo, er det en "grønn bhg", i såfall er det full fokus på sunn mat og aktivitet i hverdagen, noen av de bhg blir litt vel ekstreme på det.
Gjest vinterbrud Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Polarbrød er vel bra nok,synes jeg.Vi spiser det avogtil,min jente liker det. I dag sendte jeg med henne hjemmebakte horn med pølser og en kjøpebolle i matboksen hennes til skolen.Til vanlig er det brødskiver med fårepølse det går i,men greit med en variasjon. Grovbrød og knekkebrød er nok best,men avogtil må det være lov med en variasjon.
*Yuna* Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Her spises det grove polarbrød hver dag. Det er da ikke noe verre enn brød?
Serepta Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Hæ? Det mest dustete jeg har hørt. Her spiser minsten ofte polarbrød med Havre, og det har bhg ikke noe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå