TøffiTrynet☠ Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Oppdaget denne fantastiske nyheten på Nøstebarn i dag! Oooog måtte selvfølgelig bestille... Gleder meg til det blir skikkelig kaldt og jeg kan bruke den! Finnes ikke sexy, jeg vet... Men bare god og varm! <3 Hva med deg? Har du gjort noen gode kjøp i det siste?
TøffiTrynet☠ Skrevet 3. september 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2012 Ingen som har kjøpt noe kult i det siste? (Evt. så var kanskje ikke ullribb-buksa mi så veldig spennende...) ;p
☆☆☆ Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Høres nydelig ut Jeg fant devold active longs og genser i mørk rosa på outleten i sommer, bruker det som inneklær
Elina Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg syntes det var en knall nyhet, må ha sånn selv. Kanskje ikke sexy, men den kan jo styles kult:) Den ensfargede iallefall. Må vet ha en slik en jeg og:)
pip pip Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Så bra funn!! Er så deilig når man finner noe og man blir så glad for det. Jeg er altfor varm til å gå rundt i en tykk ullbukse, men hørtes utrolig deilig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå