Gå til innhold

sist jeg hadde sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

var 14.Juli.

Med min samboer.

Han syns ikke det er et problem i det heletatt, mens jeg råttner innvendig. Begynner å misslike hele fyren egentlig. Klarer nesten ikke se på han før jeg blir irritert og føler avsky. Er så DRITTLEI av at vi ikke kan ha et normalt sexliv. Han tenker ikke på sex i det heletatt. Han tenker heller ikke på å vile tilfredstille meg. Har null selvtilitt pgr av dette, har prøvd å snakke om det kanskje i gjennomsnitt en gang i mnd siden ca et år etter vi ble sammen (5år).. Foreslått samlivsterapi, kjøpt natur medisin som skal gi han mere lyst, stilt opp i sexy undertøy osvosv. Men neida.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
var 14.Juli. Med min samboer. Han syns ikke det er et problem i det heletatt, mens jeg råttner innvendig. Begynner å misslike hele fyren egentlig. Klarer nesten ikke se på han før jeg blir irritert og føler avsky. Er så DRITTLEI av at vi ikke kan ha et normalt sexliv. Han tenker ikke på sex i det heletatt. Han tenker heller ikke på å vile tilfredstille meg. Har null selvtilitt pgr av dette, har prøvd å snakke om det kanskje i gjennomsnitt en gang i mnd siden ca et år etter vi ble sammen (5år).. Foreslått samlivsterapi, kjøpt natur medisin som skal gi han mere lyst, stilt opp i sexy undertøy osvosv. Men neida.

Siden han ikke gidder å gjøre noe for å tilfredsstille deg seksuelt, så får du finne deg en elsker, si at han kan velge,enten stiller han opp eller du finner en som gladelig gjør det:-)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Skaffe seg en elsker? Dummeste jeg har hørt!

Fungerer ikke forholdet prøver man å fikse det, og klarer man ikke det går man fra hverandre. Man tar da ikke inn flere i forholdet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...