Gå til innhold

Hvem ble Lanoungen 2012?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ikke konkurransen avsluttet i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? Trodde de skulle kåre en vinner idag?

Skrevet

Vet ikke, men om det er stemmene som avgjør så vil tro at michelle vinner siden ho har maaaange lesere av bloggen og reklamerte masse for det der.

Skrevet

Hun har ikke skrevet noe på bloggen sin da, men tror også at hun vinner. Ingen oppdatering på lano.no heller. Er de forsinket eller? :P

Skrevet

Er det bare meg som synes det er juks å sammle stemmer via blogg?

Skrevet

Er det noe mere juks å samle stemmer på bloggen enn å sanke de her inne?

Skrevet

Hun har ikke skrevet noe på bloggen sin da, men tror også at hun vinner. Ingen oppdatering på lano.no heller. Er de forsinket eller? :P

om du blar igjennom arkivet hennes så ser du at ho har lagt ut link og ber folk å stemme + at ho mot slutten la en fast link under profilbildet på bloggen.
Skrevet
Er det noe mere juks å samle stemmer på bloggen enn å sanke de her inne?

Jo selvfølgelig ! både her inne og andre steder hvor man reklamerer for seg selv.

eneste jeg ikke tenker på som juks er facebook, for der er det stort sett venner og familie !

Skrevet

reklamerer jo for seg selv på facebook også da. Men syns det er litt dårlig gjort for de andre som ikke har store blogger. Hun vinner jo garantert når hun er langt opp på topp listen på blogg.no

Skrevet
reklamerer jo for seg selv på facebook også da. Men syns det er litt dårlig gjort for de andre som ikke har store blogger. Hun vinner jo garantert når hun er langt opp på topp listen på blogg.no

Enig i at det er dårlig gjort. Da er det ikke det artigste bildet som vinner. Fy flate, kommer til å miste lysten på Lano(det lille jeg har fra før) og kommer til å boikotte.

Lano skulle ha satt inn i reglene at det ikke er lov å reklamere. Det finnes massevis av konkurranser der familie og venner av de som styrer konkurransene ikke kan være med, så det burde være laget regler for dette.

Skrevet

Håper på Zoe Ebony, jeg.

Søteste av alle finalistene. Og mest typisk "Lanounge".

Skrevet

Ja, hun er veldig søt, og Leon. Det er aldri de fineste bildene som vinner uansett...

Skrevet

Selv om det kanskje ikke er det fineste bildet som vinner i dine øyne, så er det jo det for andre? siden vinneren faktisk har fått flest stemmer mener jeg. Så den som vinner fortjente det jo. Men det har jo ikke blitt publisert enda?? Vinneren har sikkert fått vite det, men det har ikke blitt offentlig enda.

Skrevet
Selv om det kanskje ikke er det fineste bildet som vinner i dine øyne, så er det jo det for andre? siden vinneren faktisk har fått flest stemmer mener jeg. Så den som vinner fortjente det jo. Men det har jo ikke blitt publisert enda?? Vinneren har sikkert fått vite det, men det har ikke blitt offentlig enda.

Det er ikke hvilket som er finest som vinner, det er de som klarer å sanke flest stemmer.. det er ikke det samme. Jeg snakker ikk eom utseende på barnet heller. Jeg snakker også om bildekvalitet, og hvordan det egner seg. Spiller ingen rolle uansett. Alle vil at sitt barn skal vinne, og sånn er det.

Skrevet

synes det var bedre før i tiden jeg... da kunne en sende bilder inn til div ting, og det satt en jury og plukket ut vinnerne..

nå vinner jo alltid de som har beste blogger og best tid til å sitte på nett og reklamere. vi andre som jobber og "har ett liv" har jo ingen sjans uansett, så det er ikke noe vits i å melde seg på til noe..

dette gjelder jo ikke bare barnebilder, det gjelder veldig mange konkurranser (styggeste bad vinner nytt, vinn ditt og datt osv..) alt skal jo stemmes på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...