LillePerlen Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Hei. Jeg venter mensen om ca 5-6 dager har hatt Lik syklus i alle år, så lenge jeg kan huske! Den siste uken har jeg vært utrolig øm i den Ene puppen..? I går kjente jeg mensen smerter, kunne ikke skjønne Hvorfor det kom allerede da det alltid kommer dagen før Jeg får mensen . På jobben var jeg på do og hadde brun utfold. Det er jo veldig tidlig? Er det vanlig ?
Rose04 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Kan du være gravid, det er ikke festeblødning da? (hvis det bare kommer lite blod) Ellers kan man jo ha kort lutealfase på 8-9 dager eller enda kortere. Altså 8-9 dager mellom eggløsning og mens, men er jo rart hvis du alltid har hatt lik syklus. Har du gjort noe spesielt denne måneden, tatt noe medisin e.l.? Vet du når du hadde eggløsning da? Kan også være eggløsningen som kom for tidlig.
LillePerlen Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 Ja jeg syntes dette er veldig rart! Ingen uendret livsstil eller medisinbruk! Vet jeg hadde eggløsning for 11 dager siden. Men jeg har jo også kobberspiral så muligheten For graviditet skal vel egentlig ikke være der...?
LillePerlen Skrevet 3. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2012 Ja jeg syntes dette er veldig rart! Ingen uendret livsstil eller medisinbruk! Vet jeg hadde eggløsning for 11 dager siden. Men jeg har jo også kobberspiral så muligheten For graviditet skal vel egentlig ikke være der...?
Rose04 Skrevet 4. september 2012 #5 Skrevet 4. september 2012 Høres jo rart ut, man kan sikkert skje at syklusen plutselig endrer seg. Alt mellom 10-16 dager lutealfase(mellom eggløsning og mens) er normalt, men det er ikke vanlig at det varierer mer enn 1 dag hver vei fra normalen. Altså har du vanligvis på 14 dager, så er 11 dager litt lite. Men har du fått mensen da? Er det bare spotting så kan det jo hende at ikke mensen kommer før om noen dager. Kan sikkert bli gravid med kobberspiral, mulig den er på vei til å falle ut. Har hørt om noen som har blitt gravid med det iallfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå