Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 3åringen min har gledet seg stort til turninga idag. Han elsker det... Nå etter bhg oppdager vi at han halter. Han forteller selv at han har hoppet fra noe høyt og deretter fått vondt i foten. Jeg tenker at vi bør holde oss hjemme, mens han insisiterer på turning... Og jeg vet at det er en kjempenedtur om vi dropper det. Så.... Bør jeg droppe det eller er det verdt et forsøk? Kan det gjøre vondt verre om han løper litt? Han dropper det jo om det er vondt, og det er ikke noe i veien for at vi kan dra hjem om det ikke funker.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 La han være med, men si fra til deg når ting gjør vondt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Takk, er det jeg også har tenkt. Trengte bare en bekreftelse på at jeg ikke er verdens verste mor om jeg tar han med dit.. Men det er vel sånn med de små at de ofte kjenner hva som funker og beveger seg deretter... hi
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg tenker at en 3åring ikke bestemmer det og ikke vet hva som er lurt eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå