Gå til innhold

I dag streiker mor ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 3 dager alene med 5 barn. En mann som ikke kan skjønne at jeg unner han noen helger fri i året. (noe jeg gjør, men småbarn er krevende. Er ikke bare å "stikke" av.)

Alltid jeg som planlegger middager. Husarbeidet faller stort sett på meg siden jeg jobber turnus. (endel fri midt i uka) Og han klarer jo ikke gjøre noe etter jobb virker det som....

Så da lot jeg oppvasken stå. Middag måtte han pønske ut selv. De tre minstre sutrer og krangler, og skolegutten skulle vel helst ha tatt opp bøkene sine alt.

Og mor sitter godt tilbakelendt i sofaen. Har fått beskjed om at jeg måtte la andre ta litt ansvar......så da gjør jeg det da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannfolk er bortskjemte...nyt fritiden din du

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gjorde jeg i helga, husmora i meg tok en todagers... Og fikk svi for det i dag gitt, hele dagen har gått med på forfallen husarbeid :-p Ikke igjen sier jeg bare ;) Samboeren her er jo da "frikjent", da han er borte i 4 dager hver uke på jobb, og når han kommer hjem har han 3 dager på å gi ungene oppmerksomhet, ha tid med meg og samtidig få kappet opp ved så vi har til vinteren +++.. Han rydder ut/inn av oppvaskmaskinen eller drar over med støvsugeren en og annen gang..

Så da står jeg alene med 2 barn på 1,5 år og 6 mnd, og huset ;) Jaja, nå har jeg lært, maks en fri dag pr gang ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg heier på deg :) Ligger du fremdeles tilbakelent i sofaen og slapper av eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...