Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Stemmer som oftest første inntrykket du får av personer? Folk er gjerne kjapp med å dømme folk etter utseende,klær,meninger osv. Så bare lurer på om første inntrykket pleier å stemme eller om dere innser at dere dømmet litt for fort.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Vel... Jeg fikk "spader" første timen av møtet med min nåværende samboer! Etter en time, så var tanken min "fy for en idiot!" Han kom hjem til meg for å se film (skulle møtes som venner) Kommer da inn med en 6pak med øl, en flaske sprit og noe pizza og potetgul + brus.. Han snakket bare om ting jeg ikke syntes hørte noen plass til.. Er sjelsglad for at jeg valgte å "holde ut" med han en stund til, for når nervøsiteten hans roet seg, så var han en kjernekar (alkoholet var ikke beregnet til oss, han skulle egentlig videre til fest, men avlyste det, for å få mer tid med meg) Nå er vi samboere, har to barn, og prøver å finne en dato som funker for et bryllup for oss Så feil kan man ta :-p Til mitt forsvar: viste ikke at han var nervøs, hvorfor skulle han vel bli det, av å møte en mulig ny venninne og se en film :-p
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Her stemte det ikke! Var en på singelside som hadde kontaktet meg og jeg hadde ikke tenkt å svare han. Synes han så klysete,selvgod ,og så ut som en person som ikke brydde seg så mye om andre enn seg selv, Men så feil kunne jeg visst ta! Han er veldig omtenksom,sympatisk og snill.
:o) :o) :o) Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Nei, når jeg treffer nye folk får jeg veldig ofte feilt førsteinntrykk. Det er ikke sjeldent at jeg har syntes at en person var kjemperar, for så senere å finne ut at jeg kommer kjempegodt overens med han/hun. Eller omvendt... Så jeg har lært meg å bli godt kjent med menneskene rundt meg før jeg gjør meg opp en mening om de
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Nei, har ikke akkurat erfaring med det.. Møtte en mann som virket snill og sympatisk, han oppførte seg helt perfekt, nesten for perfekt. Men dette så jeg ikke før det nesten var for sent. Egentlig var mannen en sadistisk psykopat.
Von Hertelhofen Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 førsteinntrykket er i 80 prosent av tilfellene feil.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jeg har tatt feil maaaange ganger og vet at mange også tar feil av meg. Så jeg vil påstå at man ikke skal dømme ut i fra førsteinntrykk.
millemille Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Noen ganger stemmer det, andre ganger ikke..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Førsteinntrykket stemmer ofte ikke syns jeg. Nervøsitet, søvnmangel, Livskrise, sykdomsperiode eller søvnløshet kan gjerne gjøre noe med førsteintrykket...
Heada Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Det varierer hvis jeg møter folk for første gang. Hvis det er folk fra bygda som jeg kjenner til så kan jeg være veldig fordømmende og har måttet endre holdning til dem når jeg har blitt kjent med de.
Virginia. Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 førsteinntrykket er i 80 prosent av tilfellene feil. Hva bygger du det på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå