Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Fulgte linken til noe scrappeting, og det kostet 24 pund for en bomsterting??? Det er jo ovr 200 kroner.....?? Eller gjør jeg heilt feil? Og så blirdet jo tol avgift i tilegg.... kan jo ikke hande på ebay da...... Trodde det var billig der jeg. Eller gjør jeg feil??
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Fulgte linken til noe scrappeting, og det kostet 24 pund for en bomsterting??? Det er jo ovr 200 kroner.....?? Eller gjør jeg heilt feil? Og så blirdet jo tol avgift i tilegg.... kan jo ikke hande på ebay da...... Trodde det var billig der jeg. Eller gjør jeg feil?? nei, du må gå inn og se på antall. hun jeg linket til er veldig billig, koster ca 10 kroner for en pose med 10 stk blomster/pynt ingen tollavgift når jeg har bestilt
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Antall ja....hm, jave, ja jeg skal prøve det. Men er det ikke atid tolavgift på flere hundre kroner dersom noe koster mer enn 199 kr da?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Du må lære å bruke ebay. Søke riktig, finne billigste inkl porto, handle for under 200 pr pakke. Det meste er billig på ebay altså:-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Antall ja....hm, jave, ja jeg skal prøve det. Men er det ikke atid tolavgift på flere hundre kroner dersom noe koster mer enn 199 kr da? har bestilt fra henne over 200 kroner og betalte ingenting ekstra.. gå inn og velg antall, billigere jo er du kjøper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå