Gå til innhold

Flere her som VET at de ikke er noe pene men

Anbefalte innlegg

Skrevet

tar det helt greit? Jeg er en av dem som VET at jeg er under gjennomsnittet, mildt sagt, men orker ikke å tenke på 1 kilo sminke og plastiske operasjoner for å dekke over "skavankene", og har vendt meg til tanken om at jeg aldri blir penere, og heller fokusere på andre kvaliteter som jeg har. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et pent ansikt (får jeg ofte høre i alle fall...), men gjør ingenting for å fremheve det akkurat.. Bruker minimalt med sminke. Går ofte uten sminke, selvom jeg da ser veldig sliten og blass ut.. :P

Er naturlig tynn, men har ingen fin kropp. Det lever jeg helt fint med ;-)

Skrevet

Jeg VET jeg ikke er pen. Før syntes jeg det var helt forferdelig, men nå kunne jeg ikke brydd meg mindre.

Har en fantastisk mann, 2 nydelige barn og et kjempefint liv med gode venner.

Sminker meg kun til fest, men prøver jo å se bra ut i klesveien uansett. ;)

Eneste jeg tenker litt på er de 15 kiloene jeg plutselig fikk for mye av, de vil jeg gjerne ha bort :P

Skrevet

Jeg er heller ikke pen. Bruker ikke sminke og er nok ikke den flinkeste til å kle meg. Men jeg er visst sjarmerende og tar igjen på det ;) Ellers er jeg godt gift, har en nydelig sønn, en kosehund og et helt greit hus... så jeg kan liksom ikke klage :)

Skrevet

Jeg vet at jeg er pen, men at jeg er altfor tjukk og utrent til at noen legger merke til det.

Skrevet

Jeg er ikke spesielt pen nei. Bruker sminke til daglig. Kanskje søtt ansikt sett forfra, men har stygge tenner, en stygg profil og er dessverre veldig blek. Er selvsagt 20 kilo overvektig også, så klesveien er ofte sort på meg. Ikke noe spesiell der heller :-)

Lever et fint liv forsåvidt, litt dårlig selvbilde, men går greit.

Har to vakre barn, hus og heim!

Pluss sidene mine er at jeg er intelligent, rappkjefta, veldig morsom og sjarmerende :-)

Skrevet

Jeg går ikke for å være pen, ei heller er jeg slank,

men jeg har god selvtillit uansett.

Jeg sminker meg kun ved spesielle anledninger og bruker behaglig tøy.

Heldigvis er jeg komfertabel nok med meg selv til å ikke stresse.

Husk jenter at beauty is only skin deep

Skrevet

Jeg er lite pen, altfor feit, og har en hel haug med andre feil og mangler... Likevel har jeg en fantastisk mann, og en nydelig sønn, så da spiller det ikke så stor rolle ;)

Skrevet

Jeg er heller ikke pen i det hele tatt. Skikkelig stygg rett og slett :P Men begynner jo sånn smått og innse at det er vel bare noe jeg må leve med:)

Heldigvis er jo smaken som baken da, de jeg syns er pene kan andre syns er stygge osv.. Er veldig individuelt:)

Har brukt og tenkt at jeg får seile på personligheten min, men den tror jeg heller ikke er særlig tiltrekkende!

Før tenkte jeg at om jeg bare var VELDIG snill og grei så ville folk se forbi at jeg var så himla stygg.. haha.. Glad man blir eldre og kan slutte med sånt tull!

-En får væra som en er når’n itje vart som en sku

Inni e vi like, både je og du;)

Skrevet

Jeg har alltid fått høre at jeg er pen - å ble mobbet for det på barneskolen.

Men jeg har alltid vært 5-10kg for mye, dette setter en stor stopper for meg, å jeg har aldri hatt god selvtillit. Så det spiller ingen rolle hvor pen du er eller ikke (eller tynn eller feit) mener jeg, så lenge du ikke klarer å utstråle selvtillit. For det er det som er pent!

Skrevet

I do. Usymmetrisk ansikt, trekk jeg ikke liker.

"Noen " kg for mye.

Menmen, må jo leve også. Kan ikke sperre meg inne selv om jeg ser ut som et takras.

Og nei, dette er ikke et fiske-etter-kommentarer-typ "jeg tror nok du er kjempefin!".

Skrevet
Jeg er heller ikke pen i det hele tatt. Skikkelig stygg rett og slett :P Men begynner jo sånn smått og innse at det er vel bare noe jeg må leve med:) Heldigvis er jo smaken som baken da, de jeg syns er pene kan andre syns er stygge osv.. Er veldig individuelt:) Har brukt og tenkt at jeg får seile på personligheten min, men den tror jeg heller ikke er særlig tiltrekkende! Før tenkte jeg at om jeg bare var VELDIG snill og grei så ville folk se forbi at jeg var så himla stygg.. haha.. Glad man blir eldre og kan slutte med sånt tull! -En får væra som en er når’n itje vart som en sku Inni e vi like, både je og du;)

Herlig innlegg! Ei sånn ei som du vil jeg være venninne med :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jupps. Jeg føler virkerlig ikke at jeg er noe å se på, jeg vet mine "skavanker".. Men tenker som så: Vil jeg bli godtatt/elsket for den jeg er her og nå, akurat slik, eller vil jeg bli likt fordi jeg er flink til å dekke over det som ikke er pent ved meg?

Nei, jeg har speil, jeg vet hvordan jeg ser ut, og for meg er det blitt nok så hipp som happ. Sminker meg sjeldent, som regel kun når jeg har gått for lenge uten søvn, fordi jeg ser ut som om jeg har blåveis rundt/under/over ene øyet mitt, og siden det kun er det ene øynet.. Ja, sier seg vel selv, heller halitt sminke på, enn at noen tror at noen har slått meg (i verstefall at det er samboeren som har gjort det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...