<3 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 "Gje meg handa di ven", skal være med. Flere? (helst norske). Dere som er gift, hva hadde dere? Skal ha den originale bryllupsmelodien også, men ikke før etter vielsen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Har ikke kommet så langt enda selv, men sanger jeg har hørt i kirka, som jeg mener har passet de aktuelle parene: Staut - Evig din Anne Nørdsti - Min kjærlighet til deg Hellbillies - Den finaste eg veit Vamp - Tir n'a noir Henning Kvitnes - Sånne som oss Sangene er da sunget av venn(er) av paret, og sangene har passet dem
aef Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 "fordi jeg elsker deg" er veldig fin. Google "sanger i bryllup" så får du opp masse forslag. Selv hadde vi ikke sanger med tekst. skal du ha bare melodi så er "Vocalise" utrolig fin.
Hybelkanina Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Riktignok svensk, men Sonja Aldens "Du är allt" er bare så fantastisk vakker og passer så godt i et bryllup. Du må bare høre den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå