Gå til innhold

Finner ikke guttnavn til lille frø...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne noen guttenavn jeg virkelig faller for... mange som er fine, men that´s it! Ikke noen jeg føler for å kalle min sønn!

Med de to første var det litt lettere, men nå går det bare i stå!

Merkelig at det skal være så vanskelig..

Har en Alexander fra før da! Men er ikke så opphengt i at de må "passe" i lag.. Men kanskje ikke noe norrønt da. Liker mer moderne og internasjonale navn! :)

Forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til følelsen.

Syns det var vanskelig å finne guttnavn sist og, men nå er jeg heeelt blank.

Vet jo ikke om jeg ventet gutt, men klarer ikke å se for meg at det blir jente :P

Jentenavn har jeg....så får vente to uker nå da og se

Skrevet

Mitt favoritt-guttenavn er Emil. Synes det navnet er nydelig, men fikk ikke kalle sønnen vår det, for mannen min liker dessverre ikke det navnet :(

Så da kan du "få" det ;)

Skrevet

Liam

Mathias

Christopher

Christian/Kristian

Leo/Leon/Leonel

Daniel

Nathaniel

Sebastian

Jonathan

Colin

Noah

Skrevet

Mange fine forslag her, som jeg liker fra før! :) Eneste jeg liker kjempegodt er Christian/Kristian, men har ei Christina fra før også.. Så hadde det ikke vært for det, så hadde saken vært enkel! ;)

Skrevet

Personlig er jeg veldig glad i Mathias, Phillip, Dennis og William:-)

Skrevet

Alexander og

-William

- Kristoffer

- Johannes

Skrevet

Har selv alltid likt Victor, Sander og Sebastian, men ikke noen av disse navna som gubben her ville ha, så desverre ikke noen av dem som er blitt brukt til noen av våre 3 sønner.

Skrevet

Elias ;) Har alltid likt det navnet der, så da jeg gikk gravid luftet jeg den tanken til min kjære, og jammen likte han Elias så godt at lille nurket vårt fikk det navnet der :) :)

Skrevet
Mange fine forslag her, som jeg liker fra før! :) Eneste jeg liker kjempegodt er Christian/Kristian, men har ei Christina fra før også.. Så hadde det ikke vært for det, så hadde saken vært enkel! ;)

Du kunne jo kalle gutten deres for Christian for det selv om dere har en Christina fra før av :) Kjekt med samma forbokstav. Jeg har 3 brødre og vi alle har T til forbokstav. I senere tid når vi ga bort felles gaver FøR vi stiftet våre egne familie, så skrev vi alltid på pakkene: Fra 4T :)

Skrevet

Chrissander, Adam, Aaron, Even og Jakob :)

Skrevet

Her blir ALLE mine forslag dumpet så fort jeg sier de:( mannen er fast bestemt på Aaron til fornavn.....men jeg ELSKER Colin Alexander navnet og har hatt lyst til å bruke det i mange år:( så nå må jeg finne et mellomnavn som ikke er "pysete" som han synes alle morderne navn er.....DUMME mannen:(

Skrevet

Jeg liker veldig godt Nicolai og Emil.. Min sønn heter Emil Nicolai, syntes det var perfekt :)

Skrevet

Vår sønn heter Patrick, noe som jeg synes passer til Alexander ;) Men smaken er som baken. Vi sliter også med navn til neste.

Skrevet

Thomas

Erik

Jonas

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme. Mange fine guttenavn men ingen som jeg føler vil passe min gutt..... :/

Nesten så jeg håper det er jente for der har vi navn. Haha!

Jeg liker Emre, Aksel og Eskil da... Tror jeg :P

Skrevet

Et gammelt og nesten "utdødd" navn, som jeg synes er kjempefint, er Kristaver - kunne det være noe?

• 5 uker senere...
Skrevet

Takk for veldig mange gode forslag! :) Det er ikke enkelt nei.. Heller ikke enkelt når man ikke blir enige med hverandre.. Da blir det enda vanskeligere! ;)

Skrevet

Jeg syns Samuel er veldig fint :), og Isak ( men det er veldig mye brukt )

Skrevet

Jeg elsker Even. Og så syns jeg Scott er kjempefint men kommer aldri til og få mannen min med på det :(

Skrevet

David er også kjempefint, det er jo også et internasjonalt navn som funker overalt i verden :D Men et nært familiemedlem kapret det navnet så dermed er det uaktuellt for vår del om vi får en gutt da :)

Skrevet

Her er Jonas, Patrick, Nikolai og Tobias favoritter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...