Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg klarer ikke å finne noen guttenavn jeg virkelig faller for... mange som er fine, men that´s it! Ikke noen jeg føler for å kalle min sønn! Med de to første var det litt lettere, men nå går det bare i stå! Merkelig at det skal være så vanskelig.. Har en Alexander fra før da! Men er ikke så opphengt i at de må "passe" i lag.. Men kanskje ikke noe norrønt da. Liker mer moderne og internasjonale navn! Forslag??
Hilde_85 Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Kjenner til følelsen. Syns det var vanskelig å finne guttnavn sist og, men nå er jeg heeelt blank. Vet jo ikke om jeg ventet gutt, men klarer ikke å se for meg at det blir jente Jentenavn har jeg....så får vente to uker nå da og se
:o) :o) :o) Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Mitt favoritt-guttenavn er Emil. Synes det navnet er nydelig, men fikk ikke kalle sønnen vår det, for mannen min liker dessverre ikke det navnet Så da kan du "få" det
Chelseafan Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Liam Mathias Christopher Christian/Kristian Leo/Leon/Leonel Daniel Nathaniel Sebastian Jonathan Colin Noah
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2012 Mange fine forslag her, som jeg liker fra før! Eneste jeg liker kjempegodt er Christian/Kristian, men har ei Christina fra før også.. Så hadde det ikke vært for det, så hadde saken vært enkel!
rosaprosa Skrevet 4. september 2012 #8 Skrevet 4. september 2012 Personlig er jeg veldig glad i Mathias, Phillip, Dennis og William:-)
najaden Skrevet 4. september 2012 #9 Skrevet 4. september 2012 Alexander og -William - Kristoffer - Johannes
MammaMia=) Skrevet 4. september 2012 #10 Skrevet 4. september 2012 Har selv alltid likt Victor, Sander og Sebastian, men ikke noen av disse navna som gubben her ville ha, så desverre ikke noen av dem som er blitt brukt til noen av våre 3 sønner.
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #11 Skrevet 5. september 2012 Elias Har alltid likt det navnet der, så da jeg gikk gravid luftet jeg den tanken til min kjære, og jammen likte han Elias så godt at lille nurket vårt fikk det navnet der :)
Ane Elise Skrevet 5. september 2012 #12 Skrevet 5. september 2012 Mange fine forslag her, som jeg liker fra før! Eneste jeg liker kjempegodt er Christian/Kristian, men har ei Christina fra før også.. Så hadde det ikke vært for det, så hadde saken vært enkel! Du kunne jo kalle gutten deres for Christian for det selv om dere har en Christina fra før av Kjekt med samma forbokstav. Jeg har 3 brødre og vi alle har T til forbokstav. I senere tid når vi ga bort felles gaver FøR vi stiftet våre egne familie, så skrev vi alltid på pakkene: Fra 4T
kosemamma<3 Skrevet 5. september 2012 #14 Skrevet 5. september 2012 Chrissander, Adam, Aaron, Even og Jakob
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 6. september 2012 #15 Skrevet 6. september 2012 Her blir ALLE mine forslag dumpet så fort jeg sier de:( mannen er fast bestemt på Aaron til fornavn.....men jeg ELSKER Colin Alexander navnet og har hatt lyst til å bruke det i mange år:( så nå må jeg finne et mellomnavn som ikke er "pysete" som han synes alle morderne navn er.....DUMME mannen:(
Snø78 Skrevet 6. september 2012 #16 Skrevet 6. september 2012 Jeg liker veldig godt Nicolai og Emil.. Min sønn heter Emil Nicolai, syntes det var perfekt
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. september 2012 #17 Skrevet 7. september 2012 Vår sønn heter Patrick, noe som jeg synes passer til Alexander Men smaken er som baken. Vi sliter også med navn til neste.
Tunfisken Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 Jeg føler akkurat det samme. Mange fine guttenavn men ingen som jeg føler vil passe min gutt..... :/ Nesten så jeg håper det er jente for der har vi navn. Haha! Jeg liker Emre, Aksel og Eskil da... Tror jeg
najaden Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 Et gammelt og nesten "utdødd" navn, som jeg synes er kjempefint, er Kristaver - kunne det være noe?
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #21 Skrevet 6. oktober 2012 Takk for veldig mange gode forslag! Det er ikke enkelt nei.. Heller ikke enkelt når man ikke blir enige med hverandre.. Da blir det enda vanskeligere!
Prinsesse07 Skrevet 7. oktober 2012 #22 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg syns Samuel er veldig fint , og Isak ( men det er veldig mye brukt )
Jaffs Skrevet 7. oktober 2012 #23 Skrevet 7. oktober 2012 Jeg elsker Even. Og så syns jeg Scott er kjempefint men kommer aldri til og få mannen min med på det
Jaffs Skrevet 7. oktober 2012 #24 Skrevet 7. oktober 2012 David er også kjempefint, det er jo også et internasjonalt navn som funker overalt i verden Men et nært familiemedlem kapret det navnet så dermed er det uaktuellt for vår del om vi får en gutt da
snart3barnsmor:) Skrevet 7. oktober 2012 #25 Skrevet 7. oktober 2012 Her er Jonas, Patrick, Nikolai og Tobias favoritter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå