Gå til innhold

Ødelagt hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle være lur og kjøpe meg en makeup-primer. Damen på parfymeriet anbefalte meg en fra Lancome og jeg kjøpte den med en gang, men etter jeg begynte å bruke den har jeg hatt MASSE kviser konstant. Jeg har aldri vært særlig plaget med kviser før, men nå har er hele ansiktet fullt! Først skjønte jeg ikke at det var primeren som gjorde dette, og med en gang jeg oppdaget det så sluttet jeg å bruke den. Det er ca. 2-3 uker siden jeg sluttet med den, men likevel får jeg enda masse kviser. Vil huden min noen gang bli normal igjen eller har primeren ødelagt den helt? Håper noen kan svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt være at du reagerte på den , men da burde du begynne å bli bedre nå, hvis det var 2-3 uker siden. Bruker du noe annet produkt som er nytt? Hvilker rens og krem bruker du?

Ellers tenker jeg at det kan være noe hormonelt. Er du gravid eller ammer? Har du stresset mye i det siste? Flere ting som kan faktorer som kan spille inn.

Hilsen hudpleier :)

Skrevet

Kvisene har blitt litt færre, men huden er enda ikke tilbake til slik den var før jeg begynte med primeren. Leste på nett at det kan ta opptil et par måneder før huden blir slik som før..?

Bruker mild skrubb og en mild ansiktsrens jeg har kjøpt hos hudpleier. Disse har jeg brukt i flere år, og de har aldri gitt meg kviser :-)

Skrevet

Kanskje den tørket ut huden din noe veldig?

Skrevet

HI her:

Ja, huden min flasset veldig da jeg brukte den. Nå bruker jeg masse aloe vera og diverse oljer for å få tilbake fuktigheten. Håper bare ikke det tar så veldig lang tid...

Skrevet

Er bismuth oxychloride i den? Jeg reagerer sterkt på det å får gigantiske utbrudd som varer i flere uker etter jeg har brukt det. Men jeg brukte det i en lengre periode før jeg viste at det var det.

Skrevet

Jeg brukte da mineralmakeup som id. Men mange av mineralmakeupmerkene inneholder det. Ikke bodyshop sin, og den er faktisk veldig god.

Skrevet

Tror ikke den inneholder BO, men har lest på nett at det er flere som har reagert kraftig på akkurat den primeren. Håper bare ansiktet mitt går tilbake til slik det var før om ikke så lenge.. er lei av å konstant ha kviser :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...