Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg har alltid vært stor motstander av analsex, dvs andre må gjerne ha det men jeg selv har aldri følt behov for å teste ut noe mer i den retning. Jeg har hatt kjæreste før som gjerne ville prøve, og min mann har også syntes at dette er spennende. Men jeg har alltid satt grensen om ikke å ha, og det har blitt respektert. MEN... forrige helg... etter at jeg og gubben hadde tatt oss et par glass vin (vi var ikke fulle noen av oss, men litt i artig humør bare) så skjedde DET! Og til mitt store sjokk så likte jeg det... Han brukte god tid, litt vondt i starten men herregud for en opplevelse med dette som en del av hele totalen! I helgen skjedde det igjen, like bra! Litt flaut egentlig selv om vi har vært sammen i årevis. Så spørsmålet... Jeg er jo redd det skal være ting "der oppe" som blir pinlig om kommer ut. Hva bør man gjøre før man har analsex? Jeg har lest at noen "skyller" tarmen med litt vann mens de sitter på do. Er dette farlig? Vi er veldig oppmerksom på hygienen, og bruker kondom. Fingre o.l vaskes og vi gjør alltid dette på slutten slik at det ikke kommer bakterier rundt andre steder. Andre med erfaring?? Kan analsex være farlig??
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Vi gjør som følger: Dersom jeg ikke har vært på do nevnte dag dropper vi det. Har jeg derimot vært det (noe som jo er utrolig romantisk å snakke om når vi er i gang.. haha!), så er det bare å kjøre på. Bruker av og til glidekrem, men som regel ingenting, for vi har analsex ganske ofte. Bruker ikke kondom, men vasker oss både før og etter og har ikke samleie i skjeden igjen etter å ha vært i anus. Det er alltid siste stopp Du er ikke den eneste som liker det. Jeg synes det er helt topp og det er mer følsomt enn vaginalt samleie. Trangt og godt for mannen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå