Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=36772846&areaId=20339 Her kan man se hvor viktig det er med en god fotograf... I virkeligheten er huset fritatt for kommunale avgifter. De betaler veiavgift i stedet, da huset står mitt i et kryss. Den veien man såvidt kan skimte bak der, er ikke en lite trafikert byggefeltsvei. Det er selve hovedåra i kommunen. ALL transport passerer huset på et eller annet vis, da det er et veikryss der huset står. All transport vil si mange tungtransportbiler i døgnet. Har aldri sett rene vindu på den siden av huset. Det står i skygge 90% av tiden og har vel knapt solglimt om vinteren, kaldt og skyggefullt. Tidspunktet for de bildene der er nok nøye utvalgt... Kjipt for de som eier, men jeg ble litt sjokkert over fremstillingen, men det er vel en måte å lokke folk på visning. Utfra bildene, hadde du kunne dratt på visning?
Hannepålandet Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Det er faktisk ikke lov å lyve i slike annonser. Det vil bli oppdaget og kjøper kan ha krav på erstatning evt heving av kjøp. Jeg var på en visning der det sto solrikt, men da jeg spurte hvor lenge det var sol opplyste de at det var sol til kl 17 på høysommeren. Det er ikke solrikt for meg. Det gjelder vere litt kritisk til hva som står i slike annonser.
Cruella De Vil Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Jeg synes det så veldig fint ut, ja, men endel av rommene (f.eks. stuen) så litt trange ut. Ut fra bildene kunne jeg aldri gjettet at det lå rett ved en trafikkert vei og at det var lite sol der... Men jeg bor i Oslo, og har lært meg å alltid sjekke på kartet (også satelittbildene) før jeg bestemmer meg for om jeg skal gå på visning. Så de som ser på den annonsen er vel nokså kjent i området og burde vite at veien ved siden av er veldig trafikkert? Uansett kunne det godt vært nevnt i annonsen, da...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 http://www.finn.no/f...46&areaId=20339 Her kan man se hvor viktig det er med en god fotograf... I virkeligheten er huset fritatt for kommunale avgifter. De betaler veiavgift i stedet, da huset står mitt i et kryss. Den veien man såvidt kan skimte bak der, er ikke en lite trafikert byggefeltsvei. Det er selve hovedåra i kommunen. ALL transport passerer huset på et eller annet vis, da det er et veikryss der huset står. All transport vil si mange tungtransportbiler i døgnet. Har aldri sett rene vindu på den siden av huset. Det står i skygge 90% av tiden og har vel knapt solglimt om vinteren, kaldt og skyggefullt. Tidspunktet for de bildene der er nok nøye utvalgt... Kjipt for de som eier, men jeg ble litt sjokkert over fremstillingen, men det er vel en måte å lokke folk på visning. Utfra bildene, hadde du kunne dratt på visning? Shit!! Kjente ikke igjen huset før du fortalte hvor det lå!! Det der er jo juks og bedrag!! Mindre koselig tomt skal man lete lenge etter å finne. Har alltid lurt på hvem i all verden som ønsker å bo i det der huset jeg.. Mista respekten for heimdal eiendomsmegling nå altså!! Jaja..
Hannepålandet Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 En må huske når en ser på husannonser at de vil vise det fra sin aller beste side. De er eksperter i fremstille ting som bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå