Gå til innhold

hvorfor har "Jakten"-Anders hovedomsorgen for datteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor på 30 gir vel ikke frivillig fra seg hovedomsorgen?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke en mor på 30 frivillig gi fra seg omsorgen? Vet om flere jeg.

De fleste fedre har vel like mye rett på hovedomsorg som mor?

Skrevet

Det er ikke noe mer galt i at en mor gir fra seg hovedomsorgen enn at en far gjør det. De har vel funnet ut at det var det beste for barnet da. Ikke noe rart i det.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Verdenen er ikke svart hvitt.. Det er voksene mødre som ser sine begrensninger, muligheter og kapasitet i forhold til hva som er best for sitt barn.

Et vennepar av oss gikk fra hverandre for ca 1 år siden, mamman lot pappa få hovedomsorgen til ungen dems, da hun har en krevende jobb, og når han ble alene, så kunne hun ikke forandre på kvelds skift osv uten noe mer, for det hadde hun ikke mulighet til økonomisk, så pappa fikk hovedomsorg, hun ser jenta tirsdager og annenhver helg. Hun bærer ikke nag ovenfor det, angrer det ikke, og synes de gjorde det beste for barnet dems.

Skrevet

Fordi hun er syk. Kjenner henne.

Skrevet

Kanskje de ikke har sansen for delt bosted og valgte at hun skulle bo fast med en av dem?

Synes forsåvidt det er "rart" å ikke kjempe med nebb og klør for å få barna enten man er mor eller far, men det er bra for barna at de er i stand til å sette barnas beste foran seg selv i større grad enn jeg ville klart.

Skrevet

Who cares??

At dere spekulerer i denne mannen er en ting, men å begynne å snakke om hvorfor barnet bor hos faren og ikke moren det er å tråkke over grensene til dette barnet!!!

En ting er at faren har gjort seg til en offentlig person, men vi andre bør holde oss for gode til å spekulere rundt barnets situasjon!! Barnet er ikke i fokus her, la det slippe spekulasjoner rundt sin familiesituasjon og sine foreldre!!!

Skrevet
Åssen syk da? Hi

Vil du ha en spade Å grave med?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Åssen syk da? Hi

Hva har du egentlig med det Å gjøre? Hverken mor eller barn i dette sammenhenget er ofentlige mennesker, og om de sÅ hadde vært det, har de rett pÅ privatliv. Kanskje pÅ tide Å droppe det her nÅ? Du har fÅtt mer enn nok svar med grunner til hvorfor en mor kan la en far fÅ hovedomsorgen. Enda ser jeg ikke hvorfor det er sett pÅ som sÅ forferderlig at en mor mar far ha hovedomsorg, mens det at en far lar mor ha hovedomsorgen, det faller helt naturlig.

Hos noen sÅ er det faktisk slik at man setter barnets beste først, om barnets beste er far, sÅ vil jeg se det som styrke hos mor Å se forbi seg selv og la barnet fÅ det best mulig.

Skrevet

Om jeg og pappaen til jenta mi går fra hverandre vil han få hovedomsorgen, jeg har ikke sjans alene. Verden er ikke lik for alle.

Har ME.

Skrevet

Fordi hun er en dårlig mor og burde aldri hatt barn!

Sånn, det var vel det du ville høre HI...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...