Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom.. Hvis du refererer til innlegge til henne som har kjørt i fylla gang på gang og mente at man ikke burde få straff med mindre man har drept noen, og at det var urettferdig at beslag av førerkortet medførte negative virkninger for hennes barn - hva slags medfølelse forventer man egentlig?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom.. Eks: 1. Hun som tror hun er gravid, men alt for tidlig å si - folk er negative 2. Hun som er 17år å gravid - Folk er positive 3. Hun som er hormonell og sint på typen - folk er negative, mener hun ikke kan skylde på hormoner 4. alle som blir utsatt for dumme folk (utro, teite barnehagetanter o.l) - folk er positive og backer opp.. Tror de fleste skriver innlegg her for å få støtte å sympati - men det er sjelden det går rette veien ser jeg..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom.. Eks: 1. Hun som tror hun er gravid, men alt for tidlig å si - folk er negative 2. Hun som er 17år å gravid - Folk er positive 3. Hun som er hormonell og sint på typen - folk er negative, mener hun ikke kan skylde på hormoner 4. alle som blir utsatt for dumme folk (utro, teite barnehagetanter o.l) - folk er positive og backer opp.. Tror de fleste skriver innlegg her for å få støtte å sympati - men det er sjelden det går rette veien ser jeg.. Du mener at de som har vært utsatt for utroskap, skal kjeftes på eller? Istedet for støtte? At det er hun som er skyld i utroskapen siden hun la på seg, sluttet å sminke seg og nektet mannen analsex?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Jeg tror at fordi man ikke kjenner vedkommende som skriver her inne, å man kan gjemme seg bak nick eller anonym, så er folk ganske bastante og kan virke nesten slemme i sine uttalelser. Hadde det derimot vært en venninne som kom til deg med disse tingen, er jeg sikker på at mange ville ha svart: Men kjære venn, så uheldig du er/så synd at du skulle oppleve dette/komme i denne situasjonen. Dette går bra skal du se, og jeg er her for deg uansett hva vet du! Kanskje noen søker sympati og medfølelse, fordi de ikke tørr og fortelle dette til noen de kjenner? Hvorfor skal vi rakke ned og være negative når vi kan støtte opp?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom.. Eks: 1. Hun som tror hun er gravid, men alt for tidlig å si - folk er negative 2. Hun som er 17år å gravid - Folk er positive 3. Hun som er hormonell og sint på typen - folk er negative, mener hun ikke kan skylde på hormoner 4. alle som blir utsatt for dumme folk (utro, teite barnehagetanter o.l) - folk er positive og backer opp.. Tror de fleste skriver innlegg her for å få støtte å sympati - men det er sjelden det går rette veien ser jeg.. Du mener at de som har vært utsatt for utroskap, skal kjeftes på eller? Istedet for støtte? At det er hun som er skyld i utroskapen siden hun la på seg, sluttet å sminke seg og nektet mannen analsex? Nei, mener at folk søker sympati og trenger støtte uansett hvem sin feil det var!
Gjest Tullmusa83 Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Syns de reaksjonene du oppsumerer her er ganske normale jeg. Bortsett fra at den håpefult gravid selfølgelig burde få støtte, men er nok mange som mener prøverne kanskje burde holde seg i lag. Dette forumet er desverre det mest aktive inne på dib. Så skjønner at folk kanskje heller går hit der de føler de blir hørt enn til en treg veg inne på sine naturlige forum.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #11 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit. Og dette er esssensen i det jeg mener. Man har en grense og et standpunkt og det er bra, men så har man ingen som helst forståelse for eller tanke om at man faktisk bare er menneskelig, at man kan gjøre dumme ting i løpet av livet, som man kanskje aldri trodde man skulle gjøre. Livet er langt og av og til driter man seg rett og slett ut, samme hvor høy moral man mener man har.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit. Og dette er esssensen i det jeg mener. Man har en grense og et standpunkt og det er bra, men så har man ingen som helst forståelse for eller tanke om at man faktisk bare er menneskelig, at man kan gjøre dumme ting i løpet av livet, som man kanskje aldri trodde man skulle gjøre. Livet er langt og av og til driter man seg rett og slett ut, samme hvor høy moral man mener man har. Så du mener man skal tilgi klining, løgner, utroskap osv uten videre? Fordi "alle" kan drite seg ut? Interressant standpunkt...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit. Og dette er esssensen i det jeg mener. Man har en grense og et standpunkt og det er bra, men så har man ingen som helst forståelse for eller tanke om at man faktisk bare er menneskelig, at man kan gjøre dumme ting i løpet av livet, som man kanskje aldri trodde man skulle gjøre. Livet er langt og av og til driter man seg rett og slett ut, samme hvor høy moral man mener man har. Så du mener man skal tilgi klining, løgner, utroskap osv uten videre? Fordi "alle" kan drite seg ut? Interressant standpunkt... Nei og det er ikke det jeg sier heller. Jeg sier bare at livet er langt og det skjer mye mens vi lever. Det blir derfor litt for dumt om man skulle leve livet etter absolutter. Det er ikke alltid så lurt å si at man aldri hadde gjort det ene eller det andre og dømme så veldig hardt de som gjør noe feil.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit. Og dette er esssensen i det jeg mener. Man har en grense og et standpunkt og det er bra, men så har man ingen som helst forståelse for eller tanke om at man faktisk bare er menneskelig, at man kan gjøre dumme ting i løpet av livet, som man kanskje aldri trodde man skulle gjøre. Livet er langt og av og til driter man seg rett og slett ut, samme hvor høy moral man mener man har. Så du mener man skal tilgi klining, løgner, utroskap osv uten videre? Fordi "alle" kan drite seg ut? Interressant standpunkt... Nei og det er ikke det jeg sier heller. Jeg sier bare at livet er langt og det skjer mye mens vi lever. Det blir derfor litt for dumt om man skulle leve livet etter absolutter. Det er ikke alltid så lurt å si at man aldri hadde gjort det ene eller det andre og dømme så veldig hardt de som gjør noe feil. Jo, det går an å si at man aldri skal kjøre i fylla, pule noen andre når man er i forhold, slå et barn og andre uakseptable ting. Og klare å gjennomføre det med glans.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Og så finnes det ingen gråsoner. Alt er svart-hvitt, uansett. Ingen er menneskelige og gjør feil og de som svarer er stort sett veldig bastante. Problemet er at noen gjør feil som DE FLESTE ikke gjør. Sånn som hun med dobbel fyllekjøring, ei som ble gravid med kompisen til mannen som hun var utro med, og skulle fortsette sviket ved å stikke til utlandet med kompisen for å finne ut hvem faren var. Ei som hadde en gift elsker og hadde samboer eller mann selv, og synes det var helt greit. Og så videre. Enkelte ganger ER det svart-hvitt. Jeg sikter til sånne ting som: - at det ikke finnes noen som helst tilgivelse for å ha driti seg ut og klint med noen i fylla gjennom 20 års samliv; da er det rett ut, samme om det var en engangsforeteelse og man angrer seg helt vilt. - Man kan ikke kjøre fra postkassa og hundre meter hjem uten at femåringen er festet etter alle kunstens regler i verdens tryggeste barnesete. Gjør man det skal man meldes til barnevernet og helst politiet også. - Man skal fullamme til ungen er seks måneder. Gir man en skvett med grøt når ungen er 5,5 mnd, i håp om å få en natts god søvn er man en elendig mor. - man skal gi alt av sin tid og oppmerksomhet til barna hele tiden. Har man barnevakt eller synes det er greit om ungene kan se en time barne-tv istedet for en halv, fordi man er sliten og har behov for å slappe av, så er det krise. Kan nevne utallige eksepmler og de går alle på at det ikke finnes noen gråsoner. Alle vil fremstå som perfekt og gir råd ut fra sin egen perfekthet, ikke sin egen menneskelighet. Akkurat det med klining med andre - mange har synspunkt som gir nulltoleranse for all utroskap. Jeg hadde ikke klart å stole på min mann lenger hvis han klinte med noen andre på fest. Man kliner ikke med andre når man har dame, enkelt og greit. Med mindre dama På FORHåND har sagt at det er greit. Og dette er esssensen i det jeg mener. Man har en grense og et standpunkt og det er bra, men så har man ingen som helst forståelse for eller tanke om at man faktisk bare er menneskelig, at man kan gjøre dumme ting i løpet av livet, som man kanskje aldri trodde man skulle gjøre. Livet er langt og av og til driter man seg rett og slett ut, samme hvor høy moral man mener man har. Så du mener man skal tilgi klining, løgner, utroskap osv uten videre? Fordi "alle" kan drite seg ut? Interressant standpunkt... Nei og det er ikke det jeg sier heller. Jeg sier bare at livet er langt og det skjer mye mens vi lever. Det blir derfor litt for dumt om man skulle leve livet etter absolutter. Det er ikke alltid så lurt å si at man aldri hadde gjort det ene eller det andre og dømme så veldig hardt de som gjør noe feil. Jo, det går an å si at man aldri skal kjøre i fylla, pule noen andre når man er i forhold, slå et barn og andre uakseptable ting. Og klare å gjennomføre det med glans. Du trenger ikke å dra inn ting vi alle synes er uakseptabelt og dessuten ulovlig. Det blir for dumt. Hva med å heller kommentere på noen av eksemplene jeg kommer med?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #17 Skrevet 3. september 2012 Jeg må bare svare litt kjapt her, siden jeg skrev i det ene innlegget om hun som tror hun er gravid (symptomer). Mitt svar var IKKE ment negativt eller for at hun skulle bli lei seg/ta det ille opp osv.. jeg svarte ut fra MIN egen erfaring og thats it. Alle har sine egne meninger og erfaringer og det blir for dumt å ta alle under samme kam bare fordi man ikke svarer det den enkelte vil/ønsker å høre. Men joda, det er mange som skriver negative ting her kun for å være jævlige.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #18 Skrevet 3. september 2012 Det er en veldig til dobbelmoral. Om folk er glade og har foråpninger - så trekkes de gjerne ned av de som svarer. Om folk er glade men usikker - da får de masse heiarop og lykke til Om folk er lei seg fordi de har gjort noe dumt - får de kjeft og det blir masse bråk Om folk er lei seg, men det ikke er dems feil - da gjør det ingenting. Lykke til uansett liksom.. Hvis du refererer til innlegge til henne som har kjørt i fylla gang på gang og mente at man ikke burde få straff med mindre man har drept noen, og at det var urettferdig at beslag av førerkortet medførte negative virkninger for hennes barn - hva slags medfølelse forventer man egentlig? Jeg er supernysgjerrig. Hvilket innlegg sikter du til. Link?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 Jeg må bare svare litt kjapt her, siden jeg skrev i det ene innlegget om hun som tror hun er gravid (symptomer). Mitt svar var IKKE ment negativt eller for at hun skulle bli lei seg/ta det ille opp osv.. jeg svarte ut fra MIN egen erfaring og thats it. Alle har sine egne meninger og erfaringer og det blir for dumt å ta alle under samme kam bare fordi man ikke svarer det den enkelte vil/ønsker å høre. Men joda, det er mange som skriver negative ting her kun for å være jævlige. Kan forstår hvorfor du gjorde det. Men hun som skrev det innlegget hadde sikkert ikke nevnt alle symptomene, hvis hun hadde hatt de hver enste mnd uten å være gravid. Så hvorfor ikke være positiv på andres vegne? Svare: Så spennende, håper at du blir gravid, lykke til - håper du oppdaterer, osv. hvis du først skal svare da? Slik innlegg er vel til for å få litt støtte, ikke bli dratt langt nede og miste håpet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå