Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Vesla skal begynne med grøt nå, og er litt usikker på hvilken skje jeg skal kjøpe. Ser jo at de har alt mulig å velge mellom, men vil ha ei som er god for både meg og henne.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Foretrekker Bambinoskjeene. Liker minst Aventskjeene.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Foretrekker Bambinoskjeene. Liker minst Aventskjeene. Er det de lange skjeene som man får kjøpt på matbutikkene til 30 kr? Er ikke de litt harde? HI
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Foretrekker Bambinoskjeene. Liker minst Aventskjeene. Er det de lange skjeene som man får kjøpt på matbutikkene til 30 kr? Er ikke de litt harde? HI Er de ja. Syns ikke de er noe hardere enn andre skjeer, er avrundet rundt kanten så de er ikke skarpe. Har hvertfall brukt de til begge ungene uten problemer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Liker best bambinoskjeene (?) De man kjøper 2 og 2 av i matbutikkene, de er av hardplast, men er formet på så fin måte, at ungen får supet i seg maten uten problemer Begge ungene her elsket de. I starten brukte vi Tuppeware barne skjeene, de er små og litt bøyelige, men gikk ikke lenge før de måtte kuttes ut, de holdt ikke nok mat pr runde, så ungene ble frustrerte av å vente på maten.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Okei, men da skal jeg prøve dem Takk for tipset! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå