-Gitte- Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Ska i bryllup om knappe 2 uker og er på jakt etter kjole. Noen som har tips ? Veldig lyst på en fotsi, men korte er også bra
Arnardo Skrevet 4. september 2012 #2 Skrevet 4. september 2012 Jeg kjøpte en lys ferskenfarget kjole på nett ( Acne) som jeg brukte i bryllup i sommer. Kort, men ikke for kort. Kjempefin. Sjekk ut den siden. De har mange fine mamma kjoler!
November-spire-79 Skrevet 4. september 2012 #3 Skrevet 4. september 2012 B-young hadde noen lange kjoler med stretch. Kjøpte en ferskenfarget kjole som jeg brukte i bryllup i uke 28 og dåp i uke 29
lykkeliten1 Skrevet 5. september 2012 #4 Skrevet 5. september 2012 Jeg har 4 stk kjoler jeg gjerne skulle solgt for en billig penge! En lang i kongeblå, med litt knyting i ryggen. En rødlig med litt striper, litt kortere, ca til over kne. En mørk rød, vinrød med glitter på brystet, ca til over kne. Halterneck. Den siste er vanlig rød. Ca kne. Er skråkant nederst. (Kortere på ene siden og lengre på andre). Stropper over skuldrene. Alle er small, den kongeblå kan kanskje være litt større pga knytingen i ryggen kan den justeres litt. Jeg har bilde av alle sammen, men send meg gjerne en privat- melding om du eller andre skulle være interessert.
lykkeliten1 Skrevet 5. september 2012 #6 Skrevet 5. september 2012 Dessverre, det er det ikke! Der glemte jeg å si. Det er vanlige kjoler!
Arnardo Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Jeg kjøpte en lys ferskenfarget kjole på nett ( Acne) som jeg brukte i bryllup i sommer. Kort, men ikke for kort. Kjempefin. Sjekk ut den siden. De har mange fine mamma kjoler! Jeg mente Asos!! De har mammaklær! Se på finn.no. Flere som selger der!
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Ska i bryllup om knappe 2 uker og er på jakt etter kjole. Noen som har tips ? Veldig lyst på en fotsi, men korte er også bra Hvilken størrelse bruker du? Jeg har denne kjolen i str 12/14 (L) som ikke er brukt. Puppene mine ble litt for store ;P Selges for 130,- + porto http://www.ebay.com/itm/VICTORIAN-STYLE-MATERNITY-DRESS-SIZE-U-S-10-12-RED-/150719564163?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item2317960983
-Gitte- Skrevet 7. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2012 Tusen hjertelig takk for alle svar, å har nå endelig funnet meg en lang fotsi lilla kjole )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå