Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Vi bor i et felt hvor de aller, aller fleste har hunder. Feltet består av rekkehus, tomannsboliger og eneboliger. Jeg er en veldig dyrekjær person som selv har hatt hund tidligere, men alle disse hundene i nabolaget driver meg snart fra sans og samling. De står ute og bjeffer og bjeffer -når en begynner er jo alle i gang. Det skjer på dagtid i helgene, men ikke minst på kveldene, oftest i leggetiden til barna, noe som fører til mye uro her hjemme. Det er liksom ikke bare *litt* bjeffing, det er helt hinsides, noe også gjester kommenterer når vi har besøk. Lurer på om det er noe som helst vi kan gjøre? Tenk, vi må sende ut nabovarsel for å bytte vinduer, men å ha bikkjer som går bananas kan hvem som helst ha. Vi lurte på om vi skulle sette ut et annlegg og spille jevnlig hver kveld med høyt volum. regner med vi hadde fått reaksjoner på det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Her ble noen naboer anmeldt pga en hest, så da kan jo du anmelde støy fra hundene. Om det ikke er stilt kl 23.00 kan du jo anmelde for nabostøy
timiane Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Om du bor i et boretslag finnes det sikkert regler for slikt. Jeg har selv 2 hunder og de fleste naboene mine har hund. Ingen bjeffing her i området. Om du tar det opp på en fin måte, så får du sikkert flere med deg, for du er nok ikke den eneste som blir forstyrret.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Nei, er ikke et borettslag vi bor i, nei. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå