Gå til innhold

Er jeg den eneste dama i hele verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke klarer tanken på sæd i munnen??

Mannen min sier det. Jeg kan alltids smatte på snurrebassen hans, men når han drar i avtrekkern så må'n ut! Har sagt at om han ikke respekterer det så blir det siste gangen.....så det går greit sånn.

Så da er bare spørsmålet: Er jeg den eneste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer det heller ikke. Jeg holder faktisk på å kaste opp, er nesten ingenting som gjør meg mer kvalm enn smaken av sæd.

Skrevet

He he, fin formulering:-D

Gjør meg ikke noe om han drar i avtrekkeren;-)

Svelger helst ikke da....

Skrevet

Haha, smatte på snurrebassen XD

Er ikke så ofte jeg får sperm i munnen gitt, bruker heller bj som oppvarming. Men når det en sjelden gang skjer bryr jeg meg ikke så mye om det. Synes ikke det er digg, men plager meg heller ikke nevneverdig :)

Skrevet

Du er nok ikke den eneste nei.

Klarer ikke engang penis i munnen jeg, brekker meg bare av det, hadde jeg fått sæd i munnen hadde jeg garantert spydd.

Skrevet

Den eneste i verden er du sikkert ikke Hi.

Jeg liker sæd da. I munnen, inn i meg, overalt.

Skrevet

nei. kan suge men klarer ikkje sæden. brekker meg av tanken :P

Skrevet

Du er neppe den eneste. Jeg kan ikke si at jeg synes det er så særlig jeg heller, men takler det. Blir mindre grisete av å svelge det en å spytte det ut da.

Skrevet

Den eneste i verden er du sikkert ikke Hi. Jeg liker sæd da. I munnen, inn i meg, overalt.

Skulle ønske jeg var som deg! Jeg liker det ikke i det hele tatt! Liker ikke at han helst vil sprute på meg så han kan se det sjøl, gjerne på puppane.... Men aller helst i munnen! æSJ! Det kommer ikke på tale! Blir kvalm bare av lukta jo... Innom-mus er greit da :)

Nå høres jeg skikkelig kjip ut, men vi har det bra sammen altså :)

Godt å høre at det ikke bare gjelder meg da!

HI

Skrevet

Jeg tenker vel mer at jeg ikke vil ha det i øyet og i håret jeg da, ikke at det er en vanlig problemstilling. ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei, vet du hva, her har samboeren fått klar beskjed, om vi først skulle prøve på noe slikt, så kan han glemme å komme i munnen, hadde en eks som gjorde det, og i refleks bet jeg :-/ kunne ikke for det, men taklet det bare ikke. Samboeren er blitt advart.. Men enn så lenge, så er vi ikke "der".. Men snart kanskje.. Hvem vet :-p Han har dårlige minner om BJ han også, en eks som trodde "å suge", faktisk betydde type "støvsuger suge, forhuden skal suges av".. Så vi begge har hatt betenkninger rundt det der gitt..

Skrevet

Du er nok ikke alene nei :) Jeg elsker å gjøre det med mannen, men hatet å gjøre det på eksen hugser jeg.

Skrevet

Den eneste i verden er du sikkert ikke Hi. Jeg liker sæd da. I munnen, inn i meg, overalt.

Skulle ønske jeg var som deg! Jeg liker det ikke i det hele tatt! Liker ikke at han helst vil sprute på meg så han kan se det sjøl, gjerne på puppane.... Men aller helst i munnen! æSJ! Det kommer ikke på tale! Blir kvalm bare av lukta jo... Innom-mus er greit da :)

Nå høres jeg skikkelig kjip ut, men vi har det bra sammen altså :)

Godt å høre at det ikke bare gjelder meg da!

HI

Puppane?

Porsgrunn?

Skrevet

Jeg svelger ikke, ikke snakk om! Har sagt til mannen at skal jeg svelge, så får du svelge først. :P

Skrevet

Det er da ikke akkurat digg å få det i munnen og hvertfall ikke å svelge det, men jeg gjør det likevel, hehe..

Prøver litt sånn diskret å svelge det fort å gæli uten å smake eller lukte noe særlig, haha

Skrevet

Hva sier han om du forlanger å kysse han rett etterpå da? Sier han nei til det har du jo et fint argument: Skal det inn i munnen min så forlanger jeg klining rett etterpå.

Skrevet
Nei, vet du hva, her har samboeren fått klar beskjed, om vi først skulle prøve på noe slikt, så kan han glemme å komme i munnen, hadde en eks som gjorde det, og i refleks bet jeg :-/ kunne ikke for det, men taklet det bare ikke. Samboeren er blitt advart.. Men enn så lenge, så er vi ikke "der".. Men snart kanskje.. Hvem vet :-p Han har dårlige minner om BJ han også, en eks som trodde "å suge", faktisk betydde type "støvsuger suge, forhuden skal suges av".. Så vi begge har hatt betenkninger rundt det der gitt..

Dårlig erfaringer? Regner med det er flere damer en kun ei som har sugd han. Dette hørtes rart ut.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Dårlig erfaringer? Regner med det er flere damer en kun ei som har sugd han. Dette hørtes rart ut.

Nei, det er det faktisk ikke, han er av "gammel mote", det tar han tid å skulle prøve noe nytt osv. Tok oss nesten 9 mnd før han klarte å bryte bariera si, så vi kunne ha mer enn "dama på ryggen i senga, mannen oppå" sex... Og forholdene hans har ikke vart så lenge av gangen, da han har hatt en tendens til å tiltrekke seg kvinner som enten bare runnlurte han for penger sin del, eller var utro mot han. Så hos os begge er det kun en erfaring med BJ hver oss..

Skrevet

Jeg gjør det gjerne. Men ikke så ofte jeg får lov, da han helst vil ha BJ som oppvarming. Og har ikke jeg fått orgasme før han er ferdig ( DVD kommet inni meg) kan han gjerne krype under dyna og slikke meg til orgasme.

Skrevet
Nei, det er det faktisk ikke, han er av "gammel mote", det tar han tid å skulle prøve noe nytt osv. Tok oss nesten 9 mnd før han klarte å bryte bariera si, så vi kunne ha mer enn "dama på ryggen i senga, mannen oppå" sex... Og forholdene hans har ikke vart så lenge av gangen, da han har hatt en tendens til å tiltrekke seg kvinner som enten bare runnlurte han for penger sin del, eller var utro mot han. Så hos os begge er det kun en erfaring med BJ hver oss..

Merklig. De fleste mennene jeg kjenner har da hatt normale jenter i livet sitt. Det er jo få som rundlurer for penger osv. Det ligger nok i mannen din kanskje?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Merklig. De fleste mennene jeg kjenner har da hatt normale jenter i livet sitt. Det er jo få som rundlurer for penger osv. Det ligger nok i mannen din kanskje?

Han er samboer ;) Men ja, jeg sier jo det, han har det med å trekke de til seg, han er fortsatt til en viss grad "dumsnill" klarer ikke si nei til noen om noe. Og har dårlig selvtillit, så han har vist "tatt til takke med de som ville ha han".. De han har vært med, har han ikke snakket med før eller noe, bare kommet i kontakt med pøå fest ol, også har de bare blitt sammen. Jeg er den eneste han har snakket en del med før han har møtt, vi hadde kontakt på nettby i nesten 6 mnd, før vi møttes første gang. Totalt nytt for oss begge å plutserlig befinne oss i et forhold med et annet menneske, som ikke bare ser oss som kast og bruk. For ja, jeg har vært eksakt likedann som han, tok til takke med det jeg fikk, og så meg som heldig, enda om de var utro osv...

Skrevet

Slemme, slemme, slemme anonym. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...