G05+2spirer2012 Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Jeg skal ha dåp for tvillinger,gutt og jente. Har noen tips til bordkort,pynt og kake? Bor i Rogaland,noen som vett om eller er veldig flinke til å lage dåpskake? Har funnet en nydelig en,men eier jo ikke tålmodighet eller kunnskap til den type prosjekter:) På forhånd takk for svar:)
Appelsindyret Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Svigerinnen min tok litt "fingermaling/Håndmaling" på føttene til sønnen sin og lagde små fotavtrykk bortover duken langs alle bordene... sikkert litt av an jobb, men det var utrolig fint!
G05+2spirer2012 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2012 Så søtt! Det var en god ide!
Lady lovely locks Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg kjøpe masse billige lysfat på nille. Pyntet noen med rosa dekor og lys og noen bed lyseblått og satte annethver bort over.
G05+2spirer2012 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2012 Takk for gode tips:) skal ta en tur på Nille å se hva jeg finner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå