Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Førstemann: Fullammet til 6 mnd, nattammet til 13 mnd, delammet til 18 mnd(han spiste lite fast føde), fikk mensen igjen 12 mnd etter fødsel Andremann: Hadde lite melk, men forsøkte så godt det lot seg gjøre å fullamme, supplerte med ca 1 dl mme pr dag. Fikk mensen igjen etter 2 mnd.
Gjest amandine Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Fikk igjen mensen 6 måneder etter at andremann var født, altså nesten 2 år etter at førstemann ble født.. dah..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Første gangen fikk jeg ikke igjen mensen i det hele tatt, men tok en positiv graviditetsstest 13 mnd etter fødsel. Ble 21 mnd mellom barna og ingen mens mellom svangerskapene. Andre gangen fikk jeg tilbake mensen 9 mnd etter fødsel.
bokormamma Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Har variert veldig her: Alle mine tre har vært fullammet i drøyt fire mnd, så har vi introdusert grøt, men fortsatt ammet hatt amming som hovednæring. Fra 6-8 mnd har mat blitt introdusert i tillegg. Nr. en ble bare ammet til hun var 8mnd. Mens kom vel tilbake halvannen mnd etter at jeg sluttet. Nr. to ble ammet til han var 13 mnd, men på slutten mest som kos. Da kom mens tilbake samtidig med at jeg sluttet. Sistemann ble ammet til han var 14 mnd, men mensen uteble i ytterligere to mnd.
uhhuhher Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 To måneder etter fødsel. Følte meg litt snytt. :-)
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Første gang fikk jeg mensen tilbake etter 11 måneder. Denne gangen har jeg enda ikke fått mensen tilbake, 6 måneder etter fødsel. Så håper den holder seg borte noen måneder til
Appelsindyret Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 første gang tok det ca 9 mnd, litt spent denne gangen... håper det tar laaang til før den kommer igjen
Ladybugg Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Full ammet frem til 6 mnd, og ammet mye frem til han var 8 mnd. Først da begynte han og like mat. Fikk mensen tilbake mellom 5 og 6 mnd mener jeg det var.
stearin Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 6 uker etter fødsel... Hadde håper på litt lenger fri:-) Aner ikke om det kan ha noe å si at datteren min er født mange uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå