Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 jeg stemmer for alexander skarsgård. han kan gjerne sette hoggtenna i meg !!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Trond Espen Seim - ingen over, ingen ved siden! Skarsgård er også hot da....:-)
L-8 Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Jeg har en ting for han Adrian Grenier... Også godeste Edvard cullen ;-) sjørøver-Depp er heller ikke å forakte...
Nirgal Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Keanu Reeves - ingen over ingen ved siden av
holahopp Skrevet 3. september 2012 #6 Skrevet 3. september 2012 Chris hemsworth i filmen thor... Vin diesel i den første fast and furious filmen når han har den hete scenen med michelle rodriguez
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Jeg har en ting for han Adrian Grenier... Også godeste Edvard cullen ;-) sjørøver-Depp er heller ikke å forakte... edvard cullen er skikkelig hot! blir helt fjortis når jeg ser på han, men i virkeligheten er han ikke halvparten så fristende, hehe..
Suretær Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Ryan Gosling og Benicio del Toro... Forskjellige typer, men begge har har noe helt spesielt. Yammi
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Ryan Gosling og Benicio del Toro... Forskjellige typer, men begge har har noe helt spesielt. Yammi del toro?? what??
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #12 Skrevet 3. september 2012 Dave Matthews Hørte stemmen før jeg så hvordan han ser ut. Den har magisk tiltrekningskraft på meg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #13 Skrevet 3. september 2012 Jason Statham!! Yummi.. Fant ikke noe lekre bilder av ham, men har sett et par filmer av ham i det siste og fy søren altså.. Han skulle gjeeerne fått beskytta meg
Gjest Miryks Skrevet 3. september 2012 #14 Skrevet 3. september 2012 Gerard Butler. Jeg forelsker meg mer i selve karakteren folk spiller. Sjelden skuespilleren selv.
PintSizedDictator Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Johnny Depp <3 Har siklet på ham siden jeg så ham første gang i Crybaby Jude Law og Robert Downey Jr er flotte å se på. Og så må man ikke glemme Jason Momoa... herre min hatt så kjekk den mannen er.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Jeg kunne tatt George Clooney når som helst Sjarmerende smil og virker som han har fantastisk humor. Jo eldre han blir, desto kjekkere!
Suretær Skrevet 3. september 2012 #17 Skrevet 3. september 2012 Ryan Gosling og Benicio del Toro... Forskjellige typer, men begge har har noe helt spesielt. Yammi del toro?? what?? Oh yez...
Gjest Mentha Skrevet 3. september 2012 #19 Skrevet 3. september 2012 jeg stemmer for alexander skarsgård. han kan gjerne sette hoggtenna i meg !! Haha det var akkurat det jeg tenkte rett før jeg gikk inn på tråden Ja takk til Alexander Skarsgård!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #21 Skrevet 3. september 2012 Må nok si Trond Espen Seim eller Magne Furuholmen...
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #23 Skrevet 3. september 2012 Gael Garcia Bernal Glemte jo Jonathan Rhys Meyers
LittLykkelig Skrevet 3. september 2012 #24 Skrevet 3. september 2012 Jared Leto, chris hemsworth (snow white and the huntsman), paul walker (fast and the furious), begge menn i ps I love you.. Liker pene øyne og hvite tenner tror jeg
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #25 Skrevet 3. september 2012 Ian Somerhalder får det til å krible i trusa mi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå