Gå til innhold

Leser du mammablogger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mammablogg som har en god del besøkende hver dag. Hvordan er det med dere her inne, leser dere mammablogger? Er det spesielle temaer eller saker dere liker å lese i mammablogger?

Gi meg gjerne litt "feedback" på deres meninger, da jeg er interessert i å vite hva leserne tenker for å være en best mulig blogger. :-)

Ta også gjerne en titt på bloggen min her: http://familiefruen.blogg.no/

Kommentarer mottas med glede! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes mammablogger dørgende kjedelige å lese.

Hva ukjente gjør etter at de har stått opp, spiser og kjøper , både beskrevet med ord og bilder, er fullstendig uinteressant. Alle slike blogger er jo nesten helt like.

Eneste bloggen som har vært i nærheten av å være underholdende er Life of Barbie. Den jenta er jo fullstendig blåst og det er jo ganske underholdende en stund.

Gjest amandine
Skrevet (endret)

Jeg leser heller ikke mammablogger, skulle jeg gjort det måtte den ha gitt meg mer enn din gjør, er jeg redd.

Din har ikke veldig gode bilder, den er full av skrivefeil, den er ikke underholdende skrevet, og leverposteitester finner jeg selv om jeg trenger det.

Jeg skjønner ikke hva som gjør en sånn blogg interessant for andre enn bestemor og en tante på den andre siden av landet..

Og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor

1) det forventes at alle skal synes det er interessant med hvermannsens hverdager

og

2) hvorfor man må ha bilder av ungene sine over alt og nærmest ukritisk på nettet.

Endret av amandine
Skrevet
Nei, synes mammablogger dørgende kjedelige å lese. Hva ukjente gjør etter at de har stått opp, spiser og kjøper , både beskrevet med ord og bilder, er fullstendig uinteressant. Alle slike blogger er jo nesten helt like. Eneste bloggen som har vært i nærheten av å være underholdende er Life of Barbie. Den jenta er jo fullstendig blåst og det er jo ganske underholdende en stund.

Vet mange har dette synet, men det er også utrolig mange som liker og lese slike blogger og det er vel derfor slike blogger er til! :-) Alle er ikke like, sånn er det bare! :-)

Skrevet
Nei, synes mammablogger dørgende kjedelige å lese. Hva ukjente gjør etter at de har stått opp, spiser og kjøper , både beskrevet med ord og bilder, er fullstendig uinteressant. Alle slike blogger er jo nesten helt like. Eneste bloggen som har vært i nærheten av å være underholdende er Life of Barbie. Den jenta er jo fullstendig blåst og det er jo ganske underholdende en stund.
Vet mange har dette synet, men det er også utrolig mange som liker og lese slike blogger og det er vel derfor slike blogger er til! :-) Alle er ikke like, sånn er det bare! :-)

Jeg sa da bare hva jeg synes, nevnte ikke noe om andre eller mammabloggerene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...