Gå til innhold

Matte hjelp: 17940 minus 20 %

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får brutto:

17940,-

ska skatte 20 %

Hvor mye sitter jeg igjen med da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

17940 x 0,80 ? Tror jeg.. eller 0,8

Skrevet

14352.

Håper ikke det er regnskap du skal jobbe med! :)

Skrevet

HI her.

Lol, nei da, ikke regnskap ;)

Jammen, nå skulle jeg ØKE skatten min, forde jeg har gått litt opp i lØnn og han mannen på skatteetaten sa at dersom jeg betalte 20% skatt så var det mer enn nokk, da skulle jeg tilogmed få igjen på skatten........

Men jeg har no betalt ca 4000 kr i skatt, og sittet igjen med omlag 13500, hvis jeg skal ØKE skattekortet mitt, hvordan kan jeg da sitte igjen med 14385????

Pokker, dette er så vanskelig, jeg er inne på skatteetaten sine sider, samtidig med at jeg har skatteetaten på tråden og er de pliiiis sØrg for at jeg ikke får baksme, jeg har gått opp i lØnn, og synes jeg betaler lite, hjelp meg..........

Og så skal jeg betale mindre?? Selv om jeg tjener mer???

Herregud, for ett rot.

JAja, det er ve bare å begynne legge til sides penger hver mnd, for det er ve duket for tidenes baksmel her :(

åååååååååååååååååååh, jeg synes dette er såååååå innvikla og komplisert :( :( :(

Skrevet

Hvis du har betalt 4000 pr mnd i skatt og har fått 13500 utbetalt så har du betalt i underkant av 23 % i skatt.

Hvis du er redd for å få baksmell så er det ikke værre enn at du ber arbeidsgiver trekke deg litt mer, mange som har et fast ekstratrekk.

Be dem trekke 500 ekstra i måneden, det verste som kan skje er at du får igjen på skatten neste år :)

Skrevet

gang beløpet med 20 og del på hundre,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...