minønskespire Skrevet 3. september 2012 #1 Skrevet 3. september 2012 Var da 10+2, alt var fint med den lille spiren Ble helt forelsket i den søte skapningen <3 Men så spør jeg gynekologen om og få høre hjerte lyd, det fikk vi høre. Hjelpeste 188 slag i minuttet. Jeg syntes det var veeeldig fort. Men han sa det var helt normalt ? Har lest på nettet at 140-160 er vanlig?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. september 2012 #2 Skrevet 3. september 2012 Helt normal at det varierer. Kommer an på om de sover eller er våkne, nettopp har beveget seg masse, om du har drukket/spist noe med sukker og koffein etc.
Lille♥mitt Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 Og ofte har jenter raskere puls, hihi
Mrs. Bouquet Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Pulsen demper seg ofte når man har kommet litt lengre i svangerskapet.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Dess tidligere ul dess høyere hjertefrekvens har jeg inntrykk av. http://www.in-gender.com/Gender-Prediction/Fetal-Heart-Rate.aspx Når det gjelder hjerteslag og kjønn er dette en link til hva vitenskapelige undersøkelseer har avslørt om den påstanden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå