Gå til innhold

Hvordan finne mann? Hjeeeelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min veninne har stått nært og likt i alle år, men nå har hun fått seg kjæreste og er overlykkelig for det. Jeg er såå utrolig klar for å møte noen nå, har vært singel i 5 år og savner så sårt en mann... Jeg er så misunnelig på min veninne at jeg faktisk sliter med å være glad på hennes vegne, noe som er skammelig da jeg ønsker henne alt godt..

Kjærligheten lar vente på seg, men jeg er klar for å begynne å lete litt.. Spørsmålet er bare hvor jeg skal lete, og hvordan en kvinne med lav selvtillit pga kroppen skal finne mot til å få noen til å "holde følge" med meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.match.com

www.moteplassen.no

www.side2.no

Vil du møte noen ærlige drar du rundt på byen, dra på besøk og ikke minst VæR frempå! ;)

Skrevet

Jeg møtte kjærsten min på "finnenvenn.no" (sia er lagt ned nå tror jeg eller slåttsammen med en annen)

Vi har nå bodd sammen i snart 4 år, forlovet og venter vår første baby sammen. Så jeg vil helt klart anbefale nettet. Men ville luka vekk de som skriver "knulle" eller lignende ord de første 10-20 meldingene, fordi det gjerne viser hva han er ute etter eller ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...