Gjest stårma Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Hva burde jeg se i tromsø? På dagtid. har bare et par timer fri der. Er ishavskatedralen for langt unna så det bare blir stress? Takknemlig for alle svar:)
lavendula Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Ishavskatedralen tar ca. 5 minutter med buss. Rute 26. 28. 24 og 20 går den veien. De går fra området utenfor peppes pizza. Bare å plinge når du nærmer deg slutten av broa så ser du katedralen. Er visst noe kunstutstilling der nå, har ikke vært der selv. Ellers synes jeg polaria er fint, spesielt med barn da.. De har seler der i sånn basseng, torsk og krabber og kino om natur på svalbard. Det ligger også i gangavstand til sentrum, bare å spørre seg fram. Ellers liker jeg å gå tur langs kaia, kikke på båter. Ta med allværsjakke i så fall
soleia Skrevet 3. september 2012 #3 Skrevet 3. september 2012 (endret) Med eit par timar til rådigheit hadde eg nok gått på polaria. - eller berre rusla i storgata om veret var fint. Endret 3. september 2012 av soleia
Gjest stårma Skrevet 3. september 2012 #4 Skrevet 3. september 2012 Er der alene, uten barn. blir polaria for familievennlig eller er det koselig å gå der alene også? Allværsjakke er notert! Har blitt så bortskjemt med sol og varme her hjemme i det siste så jeg tenkte ta med noen åpne småsko men det er vel kanskje ikke helt tingen da hihi. Blir nok litt tusling rundt i byen og på bryggen også
Gjest stårma Skrevet 3. september 2012 #5 Skrevet 3. september 2012 Storgata og kaia? Dette burde jeg klare å finne, sant?
NoraLill82 Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Jeg vil anbefale polarmuseet! Spennende om norsk polarhistorie. Polaria er mer et akvarium, mye å se men mindre å lære. Har du barn med er det sikkert morsomst på Polaria. Byens beste kaker får du på Aunegården midt i sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå