Gå til innhold

Skolegutten min sutter på tommellen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lyder oppe på rommet hans, han hadde sparket nattbordet, og der lå han og suttet i vei, på tommeltotten, flle suttelyder, halvt i søvne.

Pakka på han dyna, vesle gutten min, og lurer på hvordan livet kommer til å gå for han, vesle gutten som har begynt på skolen, som er babyen in enda.

Prøver å si til han at han ikke skal sutte når han er på skolen, men tror ike han holder det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er så stor, men allikevel små <3

Vår ble ertet for tommelsutting på skolen, men etter en runde med go'negl så ble det slutt på tuttinga ;-)

Skrevet

Nei, de er ikke så store. Skal prøve go' negl. Håper det funker. Men tenker også av og til kanskje han bør få ha den gleden og tryggheten. Men er jo ikke bra for tenner og tannstilling dette her.

Skrevet

Min 35 år gamle venninne suger fremdeles på tommelen. :) hun kommer aldri til å slutte!

Skrevet

redd for det samme her, 4 åringen e l s k e r smokkene sine og vi har ikke hjerte til å ta dem fra ham ennå, sukk. hadde han hatt en favorittleke eller et kosedyr, men neida, det er smokken som er det kjæreste.

Skrevet

He, he, jeg suttet på tommelen til jeg var 10 år (men de siste fem årene bare i det skjulte, da)...;-) Men da sluttet jeg av meg selv. Om han fortsetter, vil jeg nok tro at han går over til å gjøre det i hemmelighet, han, også, så tror ikke du skal bekymre deg for erting. Tannstilling er litt verre, men det gikk iallefall fint med tennene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...