Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Ja...hva er rettlinja bokstaver da dere? Der står "Vi ser" og så skal det settes kryss på de rettlinja bokstavene. Er det V og i da, eller?
ma(G)ma med to små :) Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Er det ikke litt seint for en førsteklassing å gjøre lekser nå? Er det skrevet med småbokstaver? I så fall vil jeg også si at det er V og I som er de rettlinja bokstavene. Med store bokstaver vil jo E også være rettlinja.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Barnet sover for lenge siden, leksa er til tirsdag Bare mor som er ute i god tid. V'en er stor, de andre bokstavene er små.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 "rettlinja bokstaver" ? Det var nytt for meg i hvertfall. Bokstaver uten bøy ?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 #5: aaaner ikke hva det er. Det var bokstaver uten bøy jeg tenkte jeg også, men det er bare tipping... Ingen lærere her?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Tipper barnet kan forklare det i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Tror det er de bokstavene som har rette linjer, om jeg ikke husker helt feil. Altså A E F H L N P V.. Så ja, tror V er med. Er det meningen at det skal være små bokstaver? I "Vi ser" har V i og r rette linjer, mens "VI SER", har V I E og R rette linjer. Gud, jeg er elendig på å forklare, men håper du forstår hva jeg mener!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 #7: de har ikke norsk idag, så det tviler jeg på... #8: takk! Små bokstaver i boka ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå