Line-mamma til to herlige Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 å hva syns dere er finest på oss damer?
SiljeEjlis Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jeg har til skuldrene ca (litt nedenfor) og sidecut :-P Skal ha laaaaangt bølgette hår, det syns jeg er fint :-D men har ingen favoritt siden jeg ser jenter med alle former og farger og jeg liker så mye :-)
det er berre mordi Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg synes ikke det er noe som er "finest på oss damer". Noen kler langt hår og noen kler det kort.
Tigerpote Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg har langt hår, og det skal jeg ha resten av livet Blir ingen kjerringklipp her nei! Men har det oppklippet så det ikke blir så tungt. Og lyse striper (har mørkeblondt hår).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Jeg har langt. Ville gjerne hatt kort hår, men med min hodefasong blir det helt feil. En flott kvinne med kort hår er myye finere enn en flott kvinne med langt hår synes jeg.
Barn 4 :) Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Eg har lyst bølgete hår ca nedafor puppane synst damer er finast med langt hår, men er jo noken som kler kort og kule frisyrer og
Magia Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Jeg har ganske langt. Sparer til dreads i dobbel forstand. Håret er på plass, verre med pengene..
mamma07&09 Skrevet 2. september 2012 #8 Skrevet 2. september 2012 Jeg har langt hår og kommer heller aldri til å klippe meg kjerringsveis. Synes ikke det er fint med kort hår på damer. Halvlangt eller bob er fint men ikke kort hår nei. Synes jeg;-)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. september 2012 #9 Skrevet 2. september 2012 Langt hår har jeg. Syntes man skal ha håret slik man kler det, men veldig langt hår på godt voksne damer syntes jeg ikke er så kledelig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #10 Skrevet 2. september 2012 Jeg har langt. Hatt kort et par ganger, men aldri vært fornøyd, uansett klipp. Langt hår kler meg best. Men hva som kler alle andre varierer jo.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #11 Skrevet 2. september 2012 Ok, så det heter kjerringsveis, ja... Vel, vel. Jeg har aldri kledd langt hår, og nå har jeg det i grunnen veldig kort. Innmari lettvint!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #12 Skrevet 2. september 2012 Jeg har hår ned til rumpa Blondt og helt rett. Men er veldig ofte lei av det, og har mange ganger vudert å klippe meg, men jeg klarer det liksom bare ikke.. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, så Juliea, du kan slappe helt av Ikke "godt voksen" dame med langt hår her
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 2. september 2012 #13 Skrevet 2. september 2012 Har langt hår, og krøller. kulle likt å hatt litt kortere, men håret mitt er så tykt så det må alltid klippes opp for at det ikke skal se ut som jeg har hjelm på... Og klippes det opp kommer krøllene enda mer, dermed: kort klipp = afro
Magia Skrevet 2. september 2012 #14 Skrevet 2. september 2012 Har langt hår, og krøller. kulle likt å hatt litt kortere, men håret mitt er så tykt så det må alltid klippes opp for at det ikke skal se ut som jeg har hjelm på... Og klippes det opp kommer krøllene enda mer, dermed: kort klipp = afro Du må jo gå for afro da! Mye kulere enn mitt rette, blanke hår.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #15 Skrevet 2. september 2012 Langt.. synes de aller, aller fleste kler best langt hår, ikke noe fan av kort hår altså Trenger ikke være kjempelangt, men sånn type guttekort nesten er ikke fint.
Gjest Miryks Skrevet 2. september 2012 #16 Skrevet 2. september 2012 Langt. Kommer så veldig an på personen, hvordan sveis de passer til. JEG synes det er stygt med tykke kvinner med bob-sveis. Men det er bare meg.
Nikamo Skrevet 2. september 2012 #17 Skrevet 2. september 2012 Har kort hår, men ingen kjerringsveis Synes jeg kler best kort hår, og føler meg mye tøffere med det; blir mye mer kjerring når jeg prøver å spare litt...
LittLykkelig Skrevet 2. september 2012 #18 Skrevet 2. september 2012 Langt bølgete hår til nedfor puppene jeg. Og godt fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #19 Skrevet 2. september 2012 Har så langt hår at jeg kan sitte på det selv om jeg er godt over 40. Både langt og kort kan være fint, men skulderlangt med striper er gudsjammerlig kjedelig.
Popelko Skrevet 2. september 2012 #20 Skrevet 2. september 2012 Har langt, til e stykke nedenfor puppa. Hadde bob for mange år siden, og har vurdert det senere, men kommer nok ikke til å bli noe av ;-) liker best langt på meg selv, men absolutt mange som kler kortere.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #21 Skrevet 2. september 2012 Jeg har langt hår. Hadde kunne tørket meg bak med det om jeg ville:P Når dere skriver kort/langt, hva er det kort/langt for dere? For hår til under puppene for eksempel, syns jeg er kort. Hår til skuldrene er kjempekort. Noen vil vel kanskje kalle nedenfor skuldrene langt?? Men jeg har ihvertfall laaaangt hår;)
3 nøtter til Askepott Skrevet 2. september 2012 #22 Skrevet 2. september 2012 Langt. og skal aldri klippe meg kort.
stearin Skrevet 3. september 2012 #23 Skrevet 3. september 2012 Jeg har hår så det dekker rumpa mi (om ikke rumpa hadde vært så bred altså). Men en gang pleide håret å dekke rumpa da. Ergo har jeg tykt og langt hår. Mye styr med håret, og mye shampo og balsam går til det. Pluss at jeg må holde håret oppe når jeg går på do. Har litt små problemer med å kommentere sånn super kort sveis, aka "guttesveis". Ansiktet kommer godt frem, og det er jo litt kult på noen. Men vanskelig for meg å se hva som er fint og ikke fint. Ellers er vel det meste fint synes jeg:-) Kommer helt an på personen.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #24 Skrevet 3. september 2012 Jeg har selv langt haar, litt over midt pa ryggen ca. Hele barndommen ble jeg klippet kort fordi det var sa tykt og krollete. Skjonner ikke helt den, men men. Jeg syns det viktigste er at man steller haaret sitt, ikke om det er langt eller kort. Langt haar som ikke klippes regelmessig er kjempestygt. Langt, tynt haar er heller ikke fint. Har man et ansikt som kler kort haar er det veldig fint med en kort frisyre. Som Anne Rimmen f.eks, hun er jo nydelig med kort haar. Jeg er enig i det som blir sagt over her at godt voksne damer ofte er finere med kortere haar. Hilary Clinton f.eks ser utrolig mye eldre ut med det lange haaret hun ha naa, enn om hun hadde fortsatt med sveisen hun hadde for noen aar siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå