Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Var nettopp på do, har hatt mye kynnere og anstrengt meg en del i dag, og i det jeg så ned i truseinnlegget mitt så var det ikke så mye, men litt rosa i det... kan det være tegn på at noe er i gang? det var ikke med slim eller noe, så tror ikke det var slimproppen?
ma(G)ma med to små :) Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Det kan det helt klart være, men jeg ville ikke ha håpet på fødsel i uke 36. Barnet er ikke modent, og sjansen for komplikasjoner øker mye. Ikke at det er krise, men det er helt klart ikke optimalt. Få deg en god natts søvn. Uansett om dette skulle være opptrinnet til fødselen trenger du hvile og energi. Lykke til Snart har du uansett babyen din hos deg, og jo mer ferdig den er, jo mer knirkefritt kommer den første tiden til å gå
Preggers Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Hehehe, nå kommer babyen =) Tror jeg...? Jeg tror det å føde i uke 36 er helt ypperlig, etter uke 37 regner man ikke barnet for prematurt, så ikke vær redd. Lykke til, si hva som skjer, sant?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 håper dere har rett ! jeg håper så inderlig at det er fødsel, jeg er så sliten nå skal oppdatere dere
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 hurra, mere rosa lyyyys rødt blod ... bør jeg ringe føden eller ? masse stikkinger nedentil også ^^
gullimagen Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Jeg hadde rosa utflod- blod på lørdagen- mandagsmorgen kom trulte. Var også i uke 36. Så det er mye mulig det er noe på gang;) MEN jeg ville ring føden uansett å fortalt hva som har skjedd så får de skrevet det inn i journalen din og gi deg en tilbakemelding. Alltid tryggest å ta kontankt. Lykke til:)
Preggers Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 Oi-oi-oi...! Ja, ring fødeklinikken din og fortell hva som skjer med deg akkurat nå. Så spennende...! Fortell mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå