Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 En kollega på jobben. Er dette litt over vennskaps grensa?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Kommer vel an på innholdet "hei kan jeg låne en markeringstusj av deg" er nokså uskyldig, mens "hei skal vi ha oss i lunsjen i morgen" ikke er fullt så uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Takk for svar Juliea Er bare hverdagsprat... reagerer på at det er hver dag bare.. Men er så kjedlig hvis jeg tar feil. Må jo face han hver dag hehe..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Liker du han da? Vil du det skal være noe mer? Bare svar høflig på den han spør om. Om han ikke spør, men bare skriver trenger du jo ikke svare på alt. Kan lett komplisere ting om man involverer seg med noen på jobben, men på den andre siden er det visst veldig vanlig å møte sin partner på jobb.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Jeg er julegrisen og han er herkules! Skjønner liksom ikke hvorfor han skulle ha interesse for meg... Så tør ikke håpe på noe. Han er veldig pen og utadvendt men jeg vet ikke hva han vil med meg. Selvtilliten er vel ikke helt på plass.
Tigerpote Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Haha! Jeg ville trodd at han var interessert i deg siden han kontakter deg så ofte
Lille♥mitt Skrevet 3. september 2012 #7 Skrevet 3. september 2012 Hvis han ikke er homofil så er han nok interessert ja!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Samboeren min kunne ringe meg 3 ganger om dagen. jeg kunne ikke fatte og forstå hvorfor. Det hendte jeg ikke orket å ta telefonen, det ble litt for mye. Forsto rett og slett ikke hva han ville med meg, det var også bare hverdagsprat med en kollega.. Det gikk veldig lang tid før jeg forsto hvorfor han ringte så mye, og det gikk totalt nesten ett år før det ble par av oss. (jeg var kanskje i overkanten treg i oppfattelsen, men har aldri fått med meg når noen flørter med meg) Han var snillheten selv og egentlig alt jeg ville ha i en mann, men jeg hadde bare ikke de rette følelsene, og for å være ærlig, hans ytre var heller ikke noe jeg vanligvis falt for. (pen mann, men mindre enn jeg hadde sett for meg jeg ville ende opp med - idiotisk men slik var det) Nå har vi vært sammen i 8år, har en datter på 6 og ny påvei:-) Og jeg ville ikke byttet han ut med NOEN! :-) Så hvis du synes han er hyggelig og ikke synes det er direkte plagsomt eller blir for nærgående, hadde jeg ikke tenkt så mye med over det. Litt greiere når han bare sender sms, for da er det lettere å la vær å svare hvis du ikke ønsker det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå