Gå til innhold

Når kan man legge til noen på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hvis man er bekjente? Er noen jeg tenker jeg vil bli bedre kjent med som jeg møter i barne bursdager og dåp og fester/lag (altså fellesbekjent) av venner av oss.

Eller er ikke det veien å gå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere bruker å snakke sammen og du føler dere har en hyggelig tone så er det vel ikke noe problem i det.

Jeg synes det er verre når folk som jobber på lokalbutikken legger meg til, det har faktisk skjedd to ganger i det siste.. og vi er jo bare på "hei" og "hadet" liksom.. jeg har bare de nærmeste på facebook og synes det er så kleint når jeg ikke godtar de men skal fortsette og handle der.. så jeg er ikke så veldig glad i at folk jeg overhodet ikke kjenner skal leggeeg til, da må jeg jo godta de om jeg vet jeg blir å møte de igjen. Men syns din situasjon høres ok ut.. har de barn? Er det sånn at du vil ha kontakt for at barna deres er venner? Da er det enda mer greit. Du føler vel selv om du har kjemi med noen. Og det er greit om dere møtes ofte.

Skrevet

Det går vel ann å spørre om de er på FB neste gang du ser de. Så får du en pekepinn på om det er greit at du legger de til.

Offisielt er ikke jeg på FB, dvs at jeg legger ikke til venner, men bruker det fordi jeg er i noen lukkete brukergrupper. Jeg sier at jeg ikke egentlig er på FB når noen spør meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...