Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Møtte en kjekk fyr som jeg rota litt med i går. Jeg er hel "ny" på dette (vær i forhold i mange år. Hva skriver jeg? Tenkte å skrive en melding på facebook. Har lyst til å møte han igjen, han sa også det i går. Vi var ganske fulle begge to da vi møttes i går, så jeg vet ikke helt om han vil møtes eller ikke, og hva jeg skal skrive...
<3 2G <3 Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Hadde ikke skrevet noe på veggen. Men sendt ei melding med hei, takk for i går Hvordan har du det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Hadde ikke skrevet noe på veggen. Men sendt ei melding med hei, takk for i går Hvordan har du det? Jeg skal ikke skriv noe på veggen, tenkte å skrive melding på innboksen på facebook
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg ville skrevet det hun over sier, men ikke i dag. Ville venta noen dager til midten av uka..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Ikke vent for lenge heller. I morgen/ tirsdag kan du trygt sende melding.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 "Hører rykter om at det fins en 3-dagers regel, men regler er til for å brytes når man liker noen. Lyst til å ta en kaffe en dag?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå