Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 http://www.xxl.no/barneklaer/jakker-barn/jaravis-jacket-barn-1080233 Er den fin i virkeligheten? Hvordan er det merket på størrelsen? Har tidligere vært misfornøyd med jakker da de har vært trange å få handen gjennom.. Noen som et hvordan denne er?
3 er nok! Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Har ikke akkurat denne, men min erfaring med didrikson er at det er stoooort i størrelsen. Min jente på 2,5 år bruker str 80 i dette merket.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Har ikke akkurat denne, men min erfaring med didrikson er at det er stoooort i størrelsen. Min jente på 2,5 år bruker str 80 i dette merket. Hmm, har en førsteklassing på 5,5 år som bruker 116 nå. Spørs om 120 bli veldig stort da. 110 tar jeg ikke sjansen på.. Vanskelig dette gitt;)
Underveis --> Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 120 blir for stort. Er jo bare å bytte om 110 er fr liten, men det tviler jeg på sden de er gjennomgående store i str. Har mye (alt?) fra Didrikson, og er godt fornøyd med alle våre plagg! Har aldri opplevd at ermene er for trange på noen av våre jakker. Er borrelåsstramming rundt håndleddet på de fleste jakkene.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 120 blir for stort. Er jo bare å bytte om 110 er fr liten, men det tviler jeg på sden de er gjennomgående store i str. Har mye (alt?) fra Didrikson, og er godt fornøyd med alle våre plagg! Har aldri opplevd at ermene er for trange på noen av våre jakker. Er borrelåsstramming rundt håndleddet på de fleste jakkene. Joda, bare å bytte men litt dumt siden en bestiller på nett;) Har ikke noen som selger dette merket i nærheten. Vet det er borrelås, men har opplevd at noen jakker er trange uansett. Regner med at det er Didriksons sine jakker du sier ikke er trange siden det er den jeg spør om; så takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå