Gå til innhold

Tror dere vi trenger dunpose til bilstolen?


sologsommer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke til å kjøpe det. Mulig det endrer seg etter gutten er født. Men men.

Skal ha isofix base til setet, så setet vil stå inne i varmen. Hvis det er veldig kaldt ute kommer jeg til å starte opp bilen 10 min før sånn at den blir varm.

Kler da ungen i ull, og med ullteppe på han i stolen, så håper det er nok. Sjelden jeg selv sitter i full bekleding i bilen, for det er så fryktelig ubehagelig.

Men dette er bare det jeg ser for meg.. Kan jo godt hende jeg ombestemmer meg når jeg kommer så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok noen uker før jeg kjøpte sist - denne gangen skal posene i hus før vi drar fra sykehuset! Det som gjorde at jeg ikke likte å bare bruke ullklær og pledd er at det blåser masse her. Og at når jeg bare skulle en snartur ut, måtte på butikken etter brød eller hente mannen på toget, så var det veldig mye lettere og raskere å bare putte ungen rett i posen, dra opp glidelåsen og gå ut døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det ikke sist, men da hadde vi heller ikke bil. (Hadde januarbarn). Men denne gangen vurderer jeg sterkt å kjøpe. Må kjøre til og fra barnehagen hver dag, og da blir det i grunn greit å bare kunne putte mini i posen i stolen, og klikke den på plass, i stedet for å kle på masse klær. Vet at jeg ikke kommer til å gidde å gå ut og starte bilen på forhånd. Nå står den i garasje under huset, så det blir aldri kaldere enn 0,- i det minste, og jeg slipper å skrape is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker oss Voksi Move, for da slipper vi kle på så mye når vi skal ut, for så å kle av i bilen når den er varm. Her blir det fort -25 om vinteren, så dette er lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var og så på voksi move. Den skal vi ha!!!!

 

Me too. Nå har de fått den inn her, til 100 kroner billigere enn på Voksisiden: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-move-bilstolpose/ woohoo :) Da er det bare å finne ut hvilken farge man vil ha da... Heller litt mot den som heter Metallic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på voksi move. Den skal vi ha!!!!
Me too. Nå har de fått den inn her, til 100 kroner billigere enn på Voksisiden: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-move-bilstolpose/ woohoo :) Da er det bare å finne ut hvilken farge man vil ha da... Heller litt mot den som heter Metallic.

 

Takk :)

 

Har du sett Metallic live? det har vi og synes den er knallfinn. Grå, litt skinnende, uten og skinne (nei, det er ikke lett forklart) men den er ikke glorete og ser ikke metallic ut :)

 

Da er det bare å håpe at de snart har en fraktfri uke igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på voksi move. Den skal vi ha!!!!
Me too. Nå har de fått den inn her, til 100 kroner billigere enn på Voksisiden: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-move-bilstolpose/ woohoo :) Da er det bare å finne ut hvilken farge man vil ha da... Heller litt mot den som heter Metallic.
Takk :) Har du sett Metallic live? det har vi og synes den er knallfinn. Grå, litt skinnende, uten og skinne (nei, det er ikke lett forklart) men den er ikke glorete og ser ikke metallic ut :) Da er det bare å håpe at de snart har en fraktfri uke igjen......

 

Jeg har ikke sett Voksi Move i metallic, men Voksi City. Synes fargen er veldig fin, så det blir nok den.

 

Det er sendt ut en fri frakt kode denne uken, men som ikke gjelder alle sånn som sist. TRUMF_FF9 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på voksi move. Den skal vi ha!!!!
Me too. Nå har de fått den inn her, til 100 kroner billigere enn på Voksisiden: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-move-bilstolpose/ woohoo :) Da er det bare å finne ut hvilken farge man vil ha da... Heller litt mot den som heter Metallic.
Takk :) Har du sett Metallic live? det har vi og synes den er knallfinn. Grå, litt skinnende, uten og skinne (nei, det er ikke lett forklart) men den er ikke glorete og ser ikke metallic ut :) Da er det bare å håpe at de snart har en fraktfri uke igjen......
Jeg har ikke sett Voksi Move i metallic, men Voksi City. Synes fargen er veldig fin, så det blir nok den. Det er sendt ut en fri frakt kode denne uken, men som ikke gjelder alle sånn som sist. TRUMF_FF9 ;)

 

Hei igjen.

 

Beklager, men forstod ikke hva du mente med at det ikke: ikke gjelder alle??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så på voksi move. Den skal vi ha!!!!
Me too. Nå har de fått den inn her, til 100 kroner billigere enn på Voksisiden: https://www.flust.no/barn-og-baby/barnevogn/vognposer/voksi-move-bilstolpose/ woohoo :) Da er det bare å finne ut hvilken farge man vil ha da... Heller litt mot den som heter Metallic.
Takk :) Har du sett Metallic live? det har vi og synes den er knallfinn. Grå, litt skinnende, uten og skinne (nei, det er ikke lett forklart) men den er ikke glorete og ser ikke metallic ut :) Da er det bare å håpe at de snart har en fraktfri uke igjen......
Jeg har ikke sett Voksi Move i metallic, men Voksi City. Synes fargen er veldig fin, så det blir nok den. Det er sendt ut en fri frakt kode denne uken, men som ikke gjelder alle sånn som sist. TRUMF_FF9 ;)
Hei igjen. Beklager, men forstod ikke hva du mente med at det ikke: ikke gjelder alle??

 

Sorry, litt uklar der. For et par uker siden når det var fri frakt kampanje, så var det fri frakt automatisk når jeg bestilte noe. Får å få fri frakt nå, så må du skrive inn den kampanjekoden. Den er bare sendt til noen kunder. Men samme kode gjelder for alle, så man trenger bar litt "flaks" for å få vite koden egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusind takk for koden!!

 

Da har jeg bestil og da er det bare og vente.

 

Plutselig begynder ting og nærme seg. Skal til DK og hente bilstolen vi har kjøpt. Maxi Cosi Pebble. 1300.- deiligt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusind takk for koden!! Da har jeg bestil og da er det bare og vente. Plutselig begynder ting og nærme seg. Skal til DK og hente bilstolen vi har kjøpt. Maxi Cosi Pebble. 1300.- deiligt :-)

 

Vi har Maxi Cosi cabriofix fra forrigemann, så bruker det igjen. Har en venninne som har pebble til sin to mnd gamle datter, og den ser veldig fin ut :) Begynt å finne fram litt utstyr her og. Må se hva som er brukelig etter å ha ligget i boden i tre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en på 6 fra før, men har funnet frem det meste fra loftet og alt ser helt fint ut :) Solgte bilstolen, så derfor måtte vi ha ny.

 

Venter på at posten kommer med posen ikveld :)

 

Så de hadde 30% på alle vognposer på Baby Shop i helgen, men vet ikke om Move går som vognpose???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en på 6 fra før, men har funnet frem det meste fra loftet og alt ser helt fint ut :) Solgte bilstolen, så derfor måtte vi ha ny. Venter på at posten kommer med posen ikveld :) Så de hadde 30% på alle vognposer på Baby Shop i helgen, men vet ikke om Move går som vognpose???

 

Vi har en som blir nesten fire når mini kommer, så det meste vil passe etter han :)

 

Hmm... 30% på alle vognposer ja... Fristende, men jeg får vel overleve med den vi har fra sist, hehe. Har en Odenwälder pose fra forrigemann som er like fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de hadde 30% på alle vognposer på Baby Shop i helgen, men vet ikke om Move går som vognpose???

 

Nei, Voksi Move er ikke på tilbud :( Jeg ringte akkurat og spurte - vi skal tross alt ha to, så det gjelder å få med sg evt tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte også, for gadd uke dra bomtur.

Fikk svar at den var det, og dro og kjøpte, 489 kr:)

Vet ikke hvor du bor, men dette var Gulskogen, rett utenfor Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...