Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Gleder dere dere mest til julekvelden eller starter julen for dere i desember? Her så er det full pynting med julepynt fra første desember. Treet kommer opp rundt 20
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jeg elsker jul!!!) Og gleder meg så vilt allerede!! Her begynner julen 1 desember:) Da er det komt opp mye julepynt allerede:) (holder igjen halvparten ca). Treet kommer opp rundt 20 her også Har du begynt på julegavene da?? Jeg har begynt å skrive liste over hva folk skal få, så er det bare å se om tingene kommer på tilbud snart:))
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #3 Skrevet 2. september 2012 Jeg har begynt å skrive lister og slikt ja Begynner å handle gaver og kalendergaver neste lønning
Kliko Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Samme som deg Her begynner julen 1. desember med julepynt, baking og julegaveshopping Treet kommer opp noen dager før julaften
Chelseafan Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Førsjulstiden er helt herlig men Julaften er også veldig fin
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #6 Skrevet 2. september 2012 Under 3 måneder til advent!!! <3 JUL <3
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #7 Skrevet 2. september 2012 I KNOOOOW Førjulstiden er helt fantastisk... Liker romjulen også, spesielt roen, men førjulstiden er best
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #8 Skrevet 3. september 2012 Her begynner julen også 1.desember, treet har i det siste kommet opp ca en uke før julaften. Dette fordi jeg synes det er så koselig med juletre, og etter jul er det liksom ikke fult så koselig. Før juls tiden er best og jeg gleeeeder meg! Hvert år sier jeg at jeg skal begynne på julegavene tidlig men det har enda ikke skjedd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2012 #9 Skrevet 3. september 2012 Her pyntes det til advent først, også kommer juletingene gradvis opp Her er vi heldigvis like julegale hele familien, så hele desember er utrolig koselig. Mange av julegavene er allerede i boks, er bare nærmeste familien som mangler, det skal jeg kose meg med å handle i november Har tenkt til å begynne å planlegge kalendergaver snart også (til både samboer og barn), så hvis noen har noen tips, er det bare å komme med det. Koselig tid foran oss nå!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 3. september 2012 #10 Skrevet 3. september 2012 Her begynner også julen 1 desember:) esler jul! Da får det i julesanger, julete, julegave shopping og masse baking:) Elsker det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå