Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #1 Skrevet 2. september 2012 Lurer fordi jeg går til og fra barnehage og jobb med en 1,5åring. Gradene ligger på 5-9 om morgenen i tillegg til sur vind ofte. Hva anbefaler dere å ha i vognen nå? Hvilken pose? Og hva bør jeg ha på gutten min oppi vognen? Sitter jo med overkroppen litt ut i vær og vind. Turen til barnehagen tar ca 25min hver vei.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #2 Skrevet 2. september 2012 Jenta mi på samme alder har til nå hatt softshelljakke eller fleecejakke og fleece eller ullpledd over seg. Men vurderer nå lett foret fleecepose eller dyne. Men er litt vanskelig å ta en bestemmelse for er så skiftende vær her for tiden, må nesten se an fra dag til dag.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #4 Skrevet 2. september 2012 Jeg ville hatt han i en vognpose. Da kan han jo puttes godt ned i den om det er kaldt, og dersom det er litt mildere i været er det bare å åpne posen litt. Deilig for barnet å sitte innpakket i en god og lun vognpose når det er kaldt og surt ute:-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2012 #5 Skrevet 2. september 2012 Hvilken vognpose???? No har vi en tynn buggysnuggle men vurderer å bytte til Ticket posen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå